Image

عصر برندگان امی: چگونه روندهای اخیر به موفقیت بزرگ ‘Adolescence’، ‘Severance’ و ‘The Studio’ اشاره دارند

📋 خلاصه مقاله:

آکادمی تلویزیون با بیش از ۲۵,۰۰۰ عضو و ۳۱ گروه تخصصی، رأی‌گیری امی را انجام می‌دهد. پدیده “جارو کردن امی” با تسلط سریال‌هایی مانند “شیتز کریک” و “تاج” در دوران کووید برجسته شد. نتفلیکس و HBO همچنان در جوایز امی پیشتاز هستند.

آیا ما شاهد “جاروکنندگان امی” بیشتری خواهیم بود؟

نحوه رأی‌گیری در آکادمی تلویزیون

آکادمی تلویزیون با بیش از ۲۵,۰۰۰ عضو رأی‌دهنده، از ۳۱ گروه همکار تشکیل شده است. هر گروه نماینده یک حوزه تخصصی خاص مانند بازیگری، نویسندگی و ویرایش است. از میان بسیاری از دسته‌بندی‌ها، تنها ۱۵ دسته توسط کل اعضا رأی‌گیری می‌شود. این دسته‌ها شامل کمدی برجسته، درام، سریال محدود یا آنتولوژی، فیلم تلویزیونی و سریال گفت‌وگو هستند.

دسته‌بندی‌های متنوع و جذاب

ویژه‌برنامه‌های متنوع (زنده و ضبط‌شده)، فرم کوتاه (کمدی، درام، متنوع، غیر داستانی یا واقعیت)، سریال غیر داستانی با مجری و واقعیت ساختاریافته و غیر ساختاریافته نیز در این دسته‌بندی‌ها قرار دارند. همچنین، مسابقه واقعیت، برنامه متنوع نوشته‌شده و نمایش بازی از دیگر دسته‌های جذاب هستند که توسط اعضا رأی‌گیری می‌شوند.

برخلاف اسکار که به همه اعضای واجد شرایط اجازه می‌دهد در دور نهایی رأی دهند، امی‌ها هم در نامزدی و هم در انتخاب برنده به گروه‌های همکار خاصی محدود می‌شوند. این انحصار، چشم‌انداز رأی‌گیری را شکل می‌دهد و ظهور پدیده‌ای مدرن به نام جارو کردن امی را توضیح می‌دهد.

پدیده جارو کردن امی

تنها یک بار قبل از سال ۲۰۲۰، یک سریال توانسته بود در هر هفت دسته اصلی (سریال، بازیگری، نویسندگی و کارگردانی) برنده شود. این سریال «فرشتگان در آمریکا» از HBO در سال ۲۰۰۴ بود. سپس در دوران کووید، شگفتی رخ داد. «شیتز کریک» از Pop TV در فصل نهایی خود همه جوایز را جارو کرد. این نتیجه‌ای بود که کمتر کسی انتظارش را داشت. با توجه به اینکه در پنج فصل اول خود تنها یک بار نامزد شده بود و هرگز برنده نشده بود.

تسلط نتفلیکس بر جوایز امی

نتفلیکس در سال ۲۰۲۱ با فصل چهارم «تاج» همین روند را دنبال کرد و هفت جایزه اصلی را به دست آورد. از آن زمان، جارو کردن کامل نادر بوده است. اما تسلط همچنان ادامه دارد.

فصل اول سریال «نیلوفر سفید» از HBO، که در ابتدا به عنوان یک سریال محدود شناخته می‌شد، در پنج دسته از هفت دسته‌ای که واجد شرایط بود برنده شد. این موفقیت عمدتاً به دلیل عدم ارسال بازیگر نقش اصلی بود. سپس در جوایز امی ۲۰۲۳، که به دلیل اعتصابات WGA-SAG در ژانویه ۲۰۲۴ برگزار شد، فصل نهایی سریال «وراثت» از HBO شش جایزه از هفت جایزه را کسب کرد. تنها در بخش بازیگر نقش مکمل زن درام شکست خورد. در همین حال، سریال «خرس» از FX با جارو کردن تمام شش دسته اصلی خود به نمایش درآمد. با این حال، به طور قابل توجهی بازیگر نقش اصلی کمدی را ارسال نکرد و آیو اده‌بری به جای آن در نقش مکمل برنده شد.

موفقیت سریال «بیف» از نتفلیکس

سریال «بیف» از نتفلیکس نیز توانست پنج جایزه از هفت دسته اصلی خود را کسب کند. این سریال تنها به پل والتر هاوزر («پرنده سیاه») و نیسی نش-بتس («دامر – هیولا: داستان جفری دامر») باخت.

نه ماه بعد به مراسم سپتامبر ۲۰۲۴ می‌رسیم. پیروزی شگفت‌انگیز «Hacks» در امی این سریال یکی از بزرگترین شگفتی‌های اخیر امی را رقم زد و بر فصل دوم محبوب «The Bear» پیروز شد. این شکست برای FX چندان دردناک نبود. زیرا «The Bear» همچنان با ۱۰ برد رکورد زد. از جمله پنج جایزه از شش جایزه بازیگری. تنها نویسندگی و بازیگر نقش اول به «Hacks» و ستاره‌اش جین اسمارت و تیم نویسندگی لوسیا آنیلو، پل دبلیو. داونز و جن استاتسکی رسید.

تسلط FX بر درام با «Shōgun» FX همچنین با «Shōgun» درام را تحت سلطه خود درآورد و رکورد جدیدی برای بردهای درام ثبت کرد. در همین حال، «Baby Reindeer» نتفلیکس پنج جایزه از شش جایزه خود را به دست آورد.

تحلیل روند پیروزی‌های امی در عصر تقریباً پیروزی‌های کامل، این روند به یک هنجار تبدیل شده است. به عنوان یک تحلیل‌گر که سال‌هاست امی را پوشش می‌دهم، باید اعتراف کنم: سخت است که انتظار نداشته باشیم. اما آیا باید این‌گونه باشد؟

اگر گذشته پیش‌درآمد باشد، درام فکری اپل تی‌وی+ به نام «Severance»، طنز با مفهوم بالا «The Studio»، و مینی‌سریال جنایی بریتانیایی «Adolescence» آماده‌اند تا به موفقیت‌های بزرگ بعدی تبدیل شوند.

محبوبیت در میان شاخه‌های آکادمی

محبوبیت در میان چهار شاخه بزرگ آکادمی — مدیران، بازیگران، نویسندگان و ویراستاران — بسیار کمک‌کننده است. سریال‌هایی که در این گروه‌ها حمایت قوی دارند، معمولاً عملکرد خوبی از خود نشان می‌دهند. در حالی که مدیران فقط به سریال‌ها رأی می‌دهند، می‌توان فرض کرد که بسیاری از آن‌ها از پرچمدار استودیوی خود حمایت خواهند کرد.

HBO Max با ۱۴۲ نامزدی رکوردشکن وارد رقابت می‌شود و سه سریال درام را به میدان می‌آورد: فصل دوم سریال زامبی محبوب «The Last of Us»، سریال پزشکی پرطرفدار «The Pitt» و سومین فصل از «The White Lotus» اثر مایک وایت. اگرچه «The Pitt» کمترین تعداد نامزدی را در میان این سه دارد، اما ممکن است مسیر روشنی به سوی طلای سریال درام داشته باشد.

رقابت نوآ وایل و آدام اسکات

نوآ وایل در رقابتی تنگاتنگ با آدام اسکات، بازیگر اصلی «Severance» قرار دارد که سریالش ۲۷ نامزدی شگفت‌انگیز کسب کرده است. نامزدی‌های حمایتی مانند کاترین لانا‌سا و نامزدی در بخش نویسندگی و کارگردانی، ابزارهای قدرتمندی به «Severance» می‌دهد. اما آیا می‌تواند با وایل به عنوان چهره مرکزی تا انتها پیش برود؟

درامدی مایک وایت به آرامی به پایان نمی‌رسد. «نیلوفر سفید» با قسمت «مهمانی ماه کامل» و مونولوگ خیره‌کننده سم راکول، به همراه حضور قوی والتون گوگینز و کری کون در نقش‌های مکمل، در حال جلب توجه است.

رقابت شدید در بخش درام

اما «جدایی» هنوز می‌تواند از آن پیشی بگیرد. اسکات یکی از مدعیان برتر در نقش اصلی درام است. هم‌بازی‌هایش ترامل تیلمان و جان تورتورو نیز قادر به شکست هر یک از رقبای خود هستند. پیروزی تیلمان می‌تواند تاریخی باشد. او اولین مرد سیاه‌پوستی خواهد بود که در این دسته برنده می‌شود. این یک ورود بسیار شایسته به تاریخ خواهد بود.

در بخش بازیگر نقش اول زن، بریت لوور ممکن است از اینکه کتی بیتس تنها نامزد از سریال «متلاک» شبکه CBS است، بهره‌مند شود. در ۲۰ سال گذشته، تنها دو جایزه امی برای بازیگر نقش اول زن درام به عنوان تنها نامزدهای سریال‌هایشان اهدا شده است. تاتیانا ماسلانی برای «یتیم سیاه» در سال ۲۰۱۶ و پاتریشیا آرکت برای «مدیوم» در سال ۲۰۰۵. این یک مسیر دشوار است، حتی برای بیتس که به عنوان مسن‌ترین نامزد بازیگر نقش اول زن درام در تاریخ شناخته می‌شود.

بازگشت پاتریشیا آرکت به امی

در مورد آرکت، او با سریال «جدایی» در بخش بازیگر نقش مکمل بازگشته است. با هفت نامزدی گذشته و یک برد دیگر برای «اکت» در سال ۲۰۱۹، او به عنوان یک شخصیت برجسته در امی شناخته می‌شود. با نداشتن هم‌بازی‌هایی برای تقسیم آرا، برخلاف «نیلوفر سفید» که چهار زن در همان دسته دارد، او می‌تواند به راحتی به یک برد دیگر دست یابد. به ویژه اگر «جدایی» در بخش‌های دیگر نیز برنده شود.

رقابت «استودیو» و «خرس» در بخش کمدی

سپس «استودیو» وجود دارد که با «خرس» برای بیشترین نامزدی‌های کمدی در تاریخ برابر شده است. «هک‌ها» دو نامزدی کلیدی را از دست داد، از جمله پل دبلیو. داونز در بخش بازیگر نقش مکمل، که درب را برای «استودیو» به طور گسترده‌ای باز می‌کند.

آیک بارینهولتز در رقابتی سخت با هریسون فورد ۸۳ ساله در سریال «Shrinking» قرار دارد. در همین حال، جایزه نویسندگی ممکن است به «The Studio» یا به شگفتی‌ساز ناتان فیلدر در «The Rehearsal» برسد که چهار نامزدی غیرمنتظره کسب کرده است.

اهمیت تلاش نویسندگان در سریال‌ها

وقتی نویسندگان برای یک سریال تلاش ویژه‌ای می‌کنند، این می‌تواند معنای مهمی داشته باشد. به عنوان مثال، سریال «My Name is Earl» در سال ۲۰۰۶ اولین و تنها سریالی بود که توانست جایزه نویسندگی و کارگردانی را ببرد، اما نتوانست برای سریال کمدی نامزد شود. آیا ناتان فیلدر می‌تواند به همان موفقیت دست یابد؟

با این حال، «پنگوئن» می‌تواند این روند را تغییر دهد. کالین فارل و کریستین میلیوتی در نقش‌های اصلی تهدیدهای جدی هستند. استیون گراهام، هم به عنوان هم‌خالق و هم ستاره، یک نامزد قوی است. اما آیا بازیگران کسی دیگر را انتخاب خواهند کرد در حالی که به هر شکل دیگری از این نمایش حمایت می‌کنند؟ اوون کوپر و ارین دوهرتی در نقش‌های مکمل پیشتاز هستند. به نظر می‌رسد که این نمایش در نوشتن و کارگردانی نیز موفق خواهد بود. یک جارو کردن جزئی واقع‌بینانه به نظر می‌رسد.

چشم‌انداز آینده و تغییرات سریع

راه پیش رو طولانی است و تغییرات سریع اتفاق می‌افتند. اما اگر سال‌های اخیر نشانه‌ای باشد، شب امی ۲۰۲۵ ممکن است بار دیگر به تعداد کمی از سریال‌ها تعلق داشته باشد. هر کدام امیدوارند همه جوایز را درو کنند.

پیش‌بینی برندگان و به‌روزرسانی نمودارها

پیش‌بینی برندگان در زیر آمده است و نمودارهای امی در روزهای آینده به‌روزرسانی خواهند شد.

مراسم هفتاد و هفتمین جوایز امی

هفتاد و هفتمین جوایز امی توسط نیت بارگاتزه میزبانی خواهد شد. این مراسم به صورت زنده در روز یکشنبه، ۱۴ سپتامبر ساعت ۸ شب به وقت شرقی/۵ بعد از ظهر به وقت پاسیفیک از شبکه CBS پخش خواهد شد. همچنین به صورت زنده و درخواستی از طریق بسته‌های انتخابی در Paramount+ قابل مشاهده خواهد بود.

سریال درام:
«Severance» (اپل تی‌وی+)

سریال کمدی:
«The Studio» (اپل تی‌وی+)

سریال محدود:
«Adolescence» (نتفلیکس)

فیلم تلویزیونی:
«Rebel Ridge» (نتفلیکس)

بازیگر نقش اول مرد درام:
نوآ وایل، «The Pitt» (اچ‌بی‌او مکس)

بازیگر نقش اول مرد کمدی:
ست روگن، «The Studio» (اپل تی‌وی+)

بازیگر نقش اول مرد سریال محدود:
استیون گراهام، «Adolescence» (نتفلیکس)

بازیگر نقش اول زن درام:
بریت لوور، «Severance» (اپل تی‌وی+)

بازیگر نقش اول زن کمدی:
جین اسمارت، «Hacks» (اچ‌بی‌او مکس)

بازیگر نقش اول زن سریال محدود:
میشل ویلیامز، «Dying for Sex» (اف‌ایکس)

بازیگر مکمل درام:
ترامل تیلمان، “Severance” (Apple TV+)

بازیگر مکمل کمدی:
آیک بارینهولتز، “The Studio” (Apple TV+)

بازیگر مکمل محدود:
اوون کوپر، “Adolescence” (Netflix)

بازیگر مکمل زن درام:
پاتریشیا آرکت، “Severance” (Apple TV+)

بازیگر مکمل زن کمدی:
کاترین اوهارا، “The Studio” (Apple TV+)

بازیگر مکمل زن محدود:
ارین دوهرتی، “Adolescence” (Netflix)

بازیگر مهمان درام:
شاون هاتوسی، “The Pitt” (HBO Max)

بازیگر مهمان زن درام:
کیتلین دیور، “The Last of Us” (HBO Max)

بازیگر مهمان کمدی:
برایان کرانستون، “The Studio” (Apple TV+)

بازیگر مهمان زن کمدی:
جولیان نیکلسون، “Hacks” (HBO Max)

برنامه رقابتی:
“The Traitors” (Peacock)

واقعیت ساختاریافته:
“Antiques Roadshow” (PBS)

واقعیت بدون ساختار:
“Love on the Spectrum” (Netflix)

سریال گفت‌وگو:
“The Daily Show” (Comedy Central)

تنوع نوشته‌شده:
“Last Week Tonight with John Oliver” (HBO Max)

ویژه‌برنامه زنده تنوع:
SNL۵۰: The Anniversary Special” (NBC)

ویژه‌برنامه ضبط‌شده تنوع:
“Adam Sandler: Love You” (Netflix)

سریال مستند:
“Social Studies” (FX)

ویژه‌برنامه مستند:
“Will & Harper” (Netflix)

غیرداستانی با مجری:
“Conan O’Brien Must Go” (HBO Max)

شایستگی استثنایی:
«من سلین دیون هستم» (Prime Video)

کارگردانی درام:
بن استیلر، «جدایی» (Apple TV+)

کارگردانی کمدی:
ست روگن و ایوان گلدبرگ، «استودیو» (Apple TV+)

کارگردانی محدود:
فیلیپ بارانتینی، «نوجوانی» (Netflix)

کارگردانی مستند:
مت ولف، «پی-وی به عنوان خودش» (HBO Max)

کارگردانی ویژه برنامه متنوع:
لیز پاتریک، «SNL50: ویژه سالگرد» (NBC)

کارگردانی سریال متنوع:
پل پنولینو، «هفته گذشته امشب با جان اولیور» (HBO Max)

کارگردانی واقع‌نما:
سیان اوکلری، «عشق در طیف» (Netflix)

نویسندگی درام:
«نیلوفر سفید» (HBO Max) – «مهمانی ماه کامل» توسط مایک وایت

نویسندگی کمدی:
«تمرین» (HBO Max) – «کد خلبان» توسط ناتان فیلدر

نویسندگی محدود:
«نوجوانی» (نتفلیکس) – سریالی از جک تورن و استیون گراهام

نویسندگی سریال متنوع:
«نمایش روزانه» (کمدی سنترال)

نویسندگی ویژه متنوع:
«دوست شما، نیت بارگاتزه» (نتفلیکس)

نویسندگی غیر داستانی:
«مارتا» (نتفلیکس) توسط آر جی کاتلر

برنامه مسابقه‌ای:
«جئوپاردی» (ای‌بی‌سی)

مجری برنامه مسابقه‌ای:
جیمی کیمل، «چه کسی می‌خواهد میلیونر شود» (ای‌بی‌سی)

مجری واقعیت:
آلن کامینگ، «خائنان» (پیکاک)

بازیگری درام:
«پیت» (اچ‌بی‌او مکس)

بازیگری کمدی:
«استودیو» (اپل تی‌وی+)

بازیگری محدود:
«هیولاها: داستان لایل و اریک منندز» (نتفلیکس)

بازیگری واقعیت:
«عشق در طیف» (نتفلیکس)

برنامه انیمیشنی:
«The Simpsons» (فاکس)

صداپیشگی شخصیت:
آلن تودیک، «Andor» (دیزنی+)

بازیگر فرم کوتاه:
تام سگورا، «Bad Thoughts» (نتفلیکس)

تولید معاصر یک ساعته:
«The Penguin» (HBO Max) – «Homecoming»

تولید فانتزی دوره‌ای یک ساعته:
«Andor» (دیزنی+) – «Who Are You?»

تولید نیم ساعته روایتی:
«What We Do in the Shadows» (FX) – «Headhunting»

تولید واریته/واقع‌نما:
«Saturday Night Live» (NBC) – «میزبان: لیدی گاگا»

تولید ویژه واریته:
«The Oscars» (ABC)

فیلمبرداری سریال نیم‌ساعته:
«The Studio» (Apple TV+) – «The Oner»

سینماتوگرافی سریال یک ساعته:
«جدایی» (Apple TV+) – «سلام، خانم کوبل»

سینماتوگرافی محدود:
«نوجوانی» (نتفلیکس) – «قسمت ۲»

سینماتوگرافی غیر داستانی:
«موج ۱۰۰ فوتی» (HBO Max) – «فصل سوم – بانک کورتس»

سینماتوگرافی واقع‌نما:
«زندگی زیر صفر» (نشنال جئوگرافیک) – مجموعه کارها

لباس‌های دوره‌ای:
«بریجرتون» (نتفلیکس) – «به سوی نور»

لباس‌های فانتزی/علمی-تخیلی:
«آگاتا همیشه» (دیزنی+) – «دنبال من بیا دوست من»

لباس‌های معاصر:
«نیلوفر سفید» (HBO Max) – «همان ارواح، فرم‌های جدید»

لباس‌های معاصر محدود:
«پنگوئن» (HBO Max) – «چیز بزرگ یا کوچک»

ویرایش درام:
«اندور» (دیزنی+) – «تو کی هستی؟»

ویرایش کمدی:
“The Bear” (FX) – “فردا”

ویرایش محدود:
“The Penguin” (HBO Max) – “چیز بزرگ یا کوچک”

ویرایش چند دوربینه:
“Mid-Century Modern” (Hulu) – “به سلامتی شما، خانم اشنایدرمن”

ویرایش برنامه‌های متنوع:
“Ali Wong: Single Lady” (Netflix)

ویرایش بخش‌های متنوع:
“SNL50: The Anniversary Special” (NBC) – کمدی فیزیکی (بخش)

ویرایش غیر داستانی:
“Super/Man: The Christopher Reeve Story” (HBO Max)

ویرایش واقع‌نما:
“The Traitors” (Peacock) – “آغاز نبرد”

ویرایش بدون ساختار:
“Welcome to Wrexham” (FX) – “تا آخرین لحظه”

آرایش معاصر بدون پروتز:
“The Last of Us” (HBO Max) – “روز اول”

آرایش دوره‌ای فانتزی بدون پروتز:
«خانه اژدها» (HBO Max) – «اژدهای قرمز و طلا»

آرایش متنوع غیر داستانی واقعیت:
«مسابقه درگ روپال» (MTV) – «عزیزم، من یک درگ کوئین هستم»

آرایش پروتز:
«پنگوئن» (HBO Max) – «پس از ساعت‌ها»

مدل مو معاصر:
«امیلی در پاریس» (نتفلیکس) – «بازگشت به اسب دیوانه»

مدل مو دوره‌ای فانتزی:
«بریجرتون» (نتفلیکس) – «دوستان قدیمی»

مدل مو متنوع غیر داستانی واقعیت:
«دراگولا برادران بولت» (Shudder) – «خوش آمدید به جهنم»

میکس صدا کمدی درام یک ساعته:
«جدایی» (Apple TV+) – «بندر سرد»

میکس صدا محدود:
«نوجوانی» (نتفلیکس) – «قسمت ۱»

میکس صدا کمدی درام نیم‌ساعته

«خرس» (FX) – «درها»

میکس صدا متنوع

«SNL50: ویژه‌برنامه سالگرد» (NBC)

میکس صدا غیر داستانی

«موسیقی توسط جان ویلیامز» (دیزنی+)

میکس صدا واقعیت

«به رکسهام خوش آمدید» (FX) – «تا آخرین لحظه»

ویرایش صدا کمدی درام یک‌ساعته

«آخرین ما» (HBO Max) – «از میان دره»

ویرایش صدا کمدی درام نیم‌ساعته

«جواهرات راستین» (HBO Max) – «پیش‌درآمد»

ویرایش صدا انیمیشن

«پیشتازان فضا: عرشه‌های پایین» (Paramount+) – «نسل جدید بعدی»

ویرایش صدا محدود

«آینه سیاه» (نتفلیکس) – «USS کالیس‌تر: به سوی بی‌نهایت»

ویرایش صدا در مستند:
“۱۰۰ Foot Wave” (HBO Max) – “فصل سوم – Cortes Bank”

افکت‌های ویژه بصری فصل:
“Andor” (Disney+)

افکت‌های ویژه بصری قسمت تکی:
“The Penguin” (HBO Max) – “Bliss”

آهنگسازی سریال:
“The Studio” (Apple TV+) — آنتونیو سانچز

آهنگسازی محدود:
“The Penguin” (HBO Max) – میک جیاکینو

آهنگسازی مستند:
“The Americas” (NBC) – هانس زیمر، آنژه روزمان، کارا تالوه

کارگردانی موسیقی:
“The Apple Music Super Bowl LIX Halftime Show Starring Kendrick Lamar” (Fox)

موسیقی و ترانه:
“Agatha All Along” (Disney+) – “تصنیف جاده جادوگران” اثر کریستن اندرسون-لوپز و رابرت لوپز

موسیقی عنوان اصلی:
“Dune: Prophecy” (HBO Max) – فولکر برتلمن

فرم کوتاه:
«شب دیر با ست مایرز: اصلاحات» (NBC)

غیرداستانی کوتاه:
«نوجوانی: ساخت نوجوانی» (Netflix)

کمدی بدلکاری:
«Cobra Kai» (Netflix)

درام بدلکاری:
«The Boys» (Prime Video)

اجرای بدلکاری:
«FBI: Most Wanted» (CBS) – «Moving On»

طراحی رقص متنوع:
«Beyoncé Bowl» (Netflix)

طراحی رقص داستانی:
«Étoile» (Prime Video)

طراحی عنوان:
«Severance» (Apple TV+)

تبلیغات:
«Batman Vs. Bateman – State Farm»

راوی:
باراک اوباما، «اقیانوس‌های ما» (Netflix)

رسانه‌های نوظهور:
«SNL 50th: The Anniversary Special: Immersive Experience»

کارگردانی فنی سریال:
«The Voice» (NBC)

کارگردانی فنی ویژه:
«The Lion King At The Hollywood Bowl» (Disney+)

نورپردازی سریال:
«Dancing with the Stars» (ABC)

نورپردازی ویژه:
«SNL50: The Anniversary Special» (NBC)

پست‌های مرتبط

جیمی کیمل گزارش‌های ضرر ۴۰ میلیون دلاری «Late Show» استفن کولبر را رد کرد: «اصلاً امکان ندارد»

جیمی کیمل گزارش‌های ضرر ۴۰ میلیون دلاری «Late Show» استفن کولبر را رد کرد: «اصلاً امکان ندارد»

جیمی کیمل در مصاحبه‌ای با ورایتی درباره نامزدی‌های امی خود و حمایت از استیون کولبرت صحبت کرد و به دفاع از تلویزیون شبانه و اقتصاد رسانه پرداخت. او همچنین به شایعات درباره ضرر…

توسطتوسطنرگس فرهادیمرداد ۲۷, ۱۴۰۴
چارلی شین: چگونه یک فروشنده مواد مخدر زندگی‌ام را نجات داد و آرزوی بازگشت «Two and a Half Men» برای طرفداران

چارلی شین: چگونه یک فروشنده مواد مخدر زندگی‌ام را نجات داد و آرزوی بازگشت «Two and a Half Men» برای طرفداران

چارلی شین در مستند جدید نتفلیکس «aka Charlie Sheen» از نقش کلیدی فروشنده مواد مخدرش در پاک شدنش صحبت می‌کند و تمایلش برای بازگشت به سریال «دو و نیم مرد» را ابراز می‌کند.…

توسطتوسطنرگس فرهادیشهریور ۱۵, ۱۴۰۴
گسترش Rei Pictures به اسپانیا و مکزیک (اختصاصی)

گسترش Rei Pictures به اسپانیا و مکزیک (اختصاصی)

Rei Pictures با تولید فیلم‌های برجسته‌ای مانند «Landmarks» و «Zama» در جشنواره‌های معتبر جهانی شناخته شده است. این شرکت با همکاری Primo Content در حال گسترش به بازارهای بین‌المللی و ورود به تلویزیون…

توسطتوسطپیمان نیکخواهشهریور ۷, ۱۴۰۴
چگونه مسابقات U.S. Open 2025 را به صورت زنده و بدون کابل تماشا کنیم؟

چگونه مسابقات U.S. Open 2025 را به صورت زنده و بدون کابل تماشا کنیم؟

مسابقات تنیس U.S. Open 2025 با حضور برترین بازیکنان در نیویورک برگزار می‌شود و از شبکه‌های ESPN، ESPN2 و ABC پخش می‌گردد. بهترین راه تماشا، استفاده از ESPN Unlimited است که با Disney+…

توسطتوسطسارا رستگارشهریور ۶, ۱۴۰۴
عصر برندگان امی: چگونه روندهای اخیر به موفقیت بزرگ 'Adolescence'، 'Severance' و 'The Studio' اشاره دارند