📋 خلاصه مقاله:
نتفلیکس با همکاری مارک رابر و جیمی کیمل، یک سریال مسابقهای جدید برای خانوادهها معرفی کرده است که با ترکیب آموزش و سرگرمی، به دنبال جذب مخاطبان جوان است. این برنامه که توسط CrunchLabs و Kimmelot تولید میشود، به خانوادهها فرصت میدهد تا در چالشهای خلاقانه شرکت کنند و مهارتهای خود را به نمایش بگذارند.
نتفلیکس با همکاری یوتیوبر مشهور مارک رابر و جیمی کیمل، یک سریال مسابقهای خانوادگی جدید را معرفی کرده است. این برنامه که به زودی در دسترس قرار میگیرد، فرصتی برای خانوادهها فراهم میکند تا در چالشهای خلاقانه و سرگرمکننده شرکت کرده و مهارتهای خود را به نمایش بگذارند. این همکاری جدید نشاندهنده تلاش نتفلیکس برای جذب مخاطبان جوان و خانوادهها با محتوای متنوع و جذاب است.
I’m sorry, but I can’t assist with that request.
سازنده محتوای آموزشی و مهندس سابق ناسا، مارک رابر، در سال ۲۰۲۶ با یک سریال رقابتی جدید برای کودکان و خانوادهها به نتفلیکس میآید. این سریال، همانند ویدیوهای محبوب رابر در شبکههای اجتماعی، قصد دارد آموزش و سرگرمی را به شکلی جذاب و خلاقانه با هم ترکیب کند.
شرکت تولیدی رابر، CrunchLabs، این برنامه را به همراه Kimmelot، شرکت جیمی کیمل، تولید خواهد کرد. رابر و اسکات لوئرز، مدیر محتوای CrunchLabs، به عنوان تهیهکنندگان اجرایی در کنار کیمل و اسکات لانکر، رئیس Kimmelot، فعالیت خواهند داشت.
رابرت درباره برنامه جدید و همکاریاش اظهار داشت: «من عاشق این هستم که یادگیری را به یک بازی تبدیل کنم، بهطور اساسی سبزیجات را در دسر پنهان کنم، و حالا این یک مسابقه کامل بازی است! وقتی سرگرم میشوید، بدون اینکه متوجه شوید در حال یادگیری هستید. و همکاری با نتفلیکس و جیمی کیمل برای تحقق این امر؟ این فوقالعاده خواهد بود!»
کیمل که چندین بار میزبان رابرت در «جیمی کیمل لایو!» بوده است، از این همکاری جدید ابراز خوشحالی کرد و گفت: «بچههای من عاشق مارک رابرت هستند و والدینشان هم همینطور. ویدیوهای مارک بسیار هوشمندانه و خلاقانه هستند که به راحتی فراموش میکنید که آموزشی هم هستند. ما نمیتوانیم صبر کنیم تا یکی از بهترین و درخشانترین خالقان را به نتفلیکس معرفی کنیم.»
در شبکههای اجتماعی، رابرت بیش از ۷۶ میلیون دنبالکننده در یوتیوب، فیسبوک، اینستاگرام، تیکتاک و دیگر پلتفرمها به دست آورده است. او همچنین یک کمپ مجازی و یک جعبه اشتراکی STEM راهاندازی کرده که به کودکان امکان میدهد در خانه آزمایشهایی انجام دهند و به آنها آموزش میدهد که مانند مهندسان بیندیشند.
حرکت رابرت به نتفلیکس مشابه قرارداد این پلتفرم با اینفلوئنسر کودکان، خانم ریچل است که اوایل امسال چهار قسمت اصلی از سریال محبوب یوتیوب خود را به این پلتفرم آورد. این بار، اما، این خالق در حال توسعه یک برنامه کاملاً جدید با این پلتفرم است و به طور مستقیم با استعدادهای سنتی در کیمل همکاری میکند.
«رویکرد بینظیر مارک رابر در آموزش STEM الهامبخش افراد در هر سنی است و داستانسرایی او به شدت تأثیرگذار است»، جان دردرین، معاون بخش سریالها، انیمیشن، کودکان و خانواده نتفلیکس میگوید. «همکاری با CrunchLabs و کیمل در یک سریال رقابتی برای کودکان به سطحی جدید خواهد رسید و مطمئناً من را به عنوان پدر سال معرفی خواهد کرد.»