Image

کارگردانی دنباله «Once Upon a Time in Hollywood» برای تارانتینو جذاب نیست: نیاز به تجربه‌ای جدید برای فیلم آخر

📋 خلاصه مقاله:

کوئنتین تارانتینو کارگردانی دنباله «روزی روزگاری در هالیوود» را به دیوید فینچر سپرده و به عنوان نویسنده و تهیه‌کننده در پروژه حضور دارد، زیرا نمی‌خواهد فیلم نهایی‌اش یک دنباله باشد و به دنبال تجربه‌ای جدید است. او همچنین به دلیل شباهت به کارهای قبلی‌اش، پروژه «منتقد فیلم» را لغو کرده است.

کوئنتین تارانتینو با خوشحالی وظایف کارگردانی دنباله‌ی بسیار مورد انتظار «روزی روزگاری در هالیوود» را به دیوید فینچر در نتفلیکس واگذار کرده است.

در یک مصاحبه اخیر در پادکست «کلیسای تارانتینو»، این برنده دو جایزه اسکار اظهار داشت که از کارگردانی «ماجراهای کلیف بوث» صرف‌نظر کرده است، زیرا ایده‌ی اینکه فیلم نهایی‌اش یک دنباله باشد، او را به وجد نمی‌آورد.

«من این فیلمنامه را دوست دارم، اما احساس می‌کنم هنوز در همان مسیری قدم می‌زنم که قبلاً رفته‌ام»، تارانتینو توضیح داد. «این موضوع کمی مرا بی‌انگیزه کرده است. این آخرین فیلم باید به گونه‌ای باشد که دوباره ندانم چه کار می‌کنم. باید در قلمروی ناشناخته قدم بگذارم.»

او به تحسین فینچر پرداخت و افزود که حضور او نمادی از اهمیت فیلم برای نتفلیکس است.

«فکر می‌کنم من و دیوید فینچر دو کارگردان برتر هستیم»، او گفت. «بنابراین این ایده که دیوید فینچر واقعاً می‌خواهد کار من را اقتباس کند، به نظر من نشان‌دهنده جدیتی نسبت به کار من است که باید مورد توجه قرار گیرد.»

تارانتینو همچنان به عنوان نویسنده و تهیه‌کننده در این پروژه حضور دارد. او اظهار داشت که اگر تولید به حضور او نیاز داشته باشد، “در دسترس” خواهد بود. “من بین اینجا و اسرائیل در حال رفت و آمد هستم، بنابراین هر روز در صحنه نخواهم بود. اما بله، اگر به من نیاز داشته باشند که کاری انجام دهم، می‌دانید، انجام خواهم داد.”

در همان مصاحبه، تارانتینو توضیح داد که چرا فیلم دهم و نهایی او، “منتقد فیلم”، لغو شد. مشابه دلیلی که او از “ماجراهای کلیف بوث” گذشت، این فیلم بیش از حد به کارهای قبلی او نزدیک بود و برای آخرین تلاش کارگردانی او شایسته نبود.

«من واقعاً هیجان‌زده نبودم که چیزی را که در مرحله پیش‌تولید نوشتم، به صورت دراماتیک درآورم. بخشی از این عدم هیجان به این دلیل بود که از مهارت‌هایی که از ‘روزی روزگاری در هالیوود’ یاد گرفتم استفاده می‌کردم؛ اینکه چگونه لس‌آنجلس را به هالیوود سال ۱۹۶۹ تبدیل کنیم بدون استفاده از CGI؟» تارانتینو گفت. «این کاری بود که باید انجام می‌دادیم و باید به آن دست می‌یافتیم. مطمئن نبودیم که می‌توانیم این کار را انجام دهیم. … ‘منتقد فیلم’، چیزی برای کشف کردن نداشت. من قبلاً کم و بیش می‌دانستم که چگونه لس‌آنجلس را به زمانی قدیمی‌تر تبدیل کنم. این کار خیلی شبیه به کار قبلی بود.»

پست‌های مرتبط

فال حافظ دوشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۴

فال حافظ دوشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۴

در این غزل، حافظ از آرزوهای دلنشین و خواسته‌های قلبی‌اش سخن می‌گوید. او به دنبال فرصتی برای بیان احساسات و عشق خود به معشوق است و خواهان لحظاتی است که در کنار معشوق…

توسطتوسطزیبا برهانیشهریور ۱۷, ۱۴۰۴
تاریخ انتشار و تصاویر جدید از مستند «Monster: The Ed Gein Story» در نتفلیکس

تاریخ انتشار و تصاویر جدید از مستند «Monster: The Ed Gein Story» در نتفلیکس

نتفلیکس تاریخ پخش سریال «هیولا: داستان اد گین» را ۳ اکتبر اعلام کرد. این سریال با بازی چارلی هونام به عنوان قاتل سریالی، بخشی از مجموعه آنتولوژی جنایی رایان مورفی و ایان برنان…

توسطتوسطنرگس فرهادیشهریور ۵, ۱۴۰۴
درون فینال شگفت‌انگیز «Game Changer»: چگونه سم رایش فریب خورد و تلاش کرد قسمت «Samalamadingdong» را پنهان کند (اختصاصی)

درون فینال شگفت‌انگیز «Game Changer»: چگونه سم رایش فریب خورد و تلاش کرد قسمت «Samalamadingdong» را پنهان کند (اختصاصی)

قسمت پایانی غیرمنتظره «Game Changer» در Dropout با شوخی بزرگ و چالش‌های برنامه‌ریزی‌شده برای سام رایش، مدیرعامل و مجری برنامه، همراه بود که با استقبال گسترده مخاطبان مواجه شد. این قسمت با ترکیب…

توسطتوسطعلی محتشمشهریور ۴, ۱۴۰۴
عنوان: میشل یئو درباره صداپیشگی لیدی یین در دنباله موفق «Ne Zha 2»: ترکیب کامل زن، همسر و جنگجو

عنوان: میشل یئو درباره صداپیشگی لیدی یین در دنباله موفق «Ne Zha 2»: ترکیب کامل زن، همسر و جنگجو

میشل یئو در انیمیشن «Ne Zha 2» نقش صدای لیدی یین را ایفا می‌کند که ترکیبی از زن، همسر و جنگجو است. این فیلم با داستان جذاب و جلوه‌های ویژه خیره‌کننده، موفقیت بزرگی…

توسطتوسطسارا رستگارشهریور ۱, ۱۴۰۴
کارگردانی دنباله «Once Upon a Time in Hollywood» برای تارانتینو جذاب نیست: نیاز به تجربه‌ای جدید برای فیلم آخر - سرگرما