📋 خلاصه مقاله:
آژانس UTA با لیا هالتون، مدل و خالق محتوای استرالیایی، قراردادی برای نمایندگی در تمامی زمینهها امضا کرده است. هالتون با بیش از ۱۳ میلیون دنبالکننده در شبکههای اجتماعی و محتوای جذاب در زمینه زیبایی و مد، به شهرت جهانی دست یافته و ویدئوی معروف او در تیکتاک بیش از ۷۰۰ میلیون بازدید داشته است.
UTA با مدل و خالق محتوای استرالیایی، لیا هالتون، قراردادی برای نمایندگی در تمامی زمینهها امضا کرده است.
هالتون در سن ۲۴ سالگی توانسته است با بیش از ۱۳ میلیون طرفدار در تیکتاک، اینستاگرام و یوتیوب، دنبالکنندگان جهانی قدرتمندی را به خود جذب کند. محتوای او که شامل آموزشهای زیبایی، معرفی مد و ولاگهای سبک زندگی است، به طور مداوم با مخاطبان وفادار نسل Z ارتباط برقرار میکند و به طور میانگین ۳۴.۷ میلیون بازدید در هر پست تیکتاک دارد.
هالتون با ویدئوی ۱۲ ثانیهای همخوانی لب به لب با آهنگ “Praise Jah in the Moonlight” از YG Marley به شهرت جهانی دست یافت. این ویدئو بیش از ۷۰۰ میلیون بازدید و ۶۶.۷ میلیون لایک به دست آورده و در مسیر شکستن رکورد بیشترین لایک در تاریخ تیکتاک قرار دارد.
اسکارلت پرلمن، نماینده خالقان UTA اظهار داشت: «لیا یک استعداد بینظیر است که خلاقیت و تأثیرگذاری او غیرقابل انکار است. ما بسیار خوشحالیم که به او کمک میکنیم تا کسبوکارش را به صورت جهانی گسترش دهد و به عرصههای جدیدی در حوزههای سرگرمی، مد و رسانه وارد شود.»
به رهبری همکاری جهانی بین نمایندگان مستقر در لسآنجلس، اسکارلت پرلمن و علی برمن، به همراه نمایندگان مستقر در لندن، شلبی شنکمن و بث هرد، هالتون به بخش خلاقان شرکت که به سرعت در حال گسترش است، میپیوندد. این بخش شامل استعدادهای دیجیتال برجستهای مانند مدلین آرگی، اما چمبرلین، الیکس ارل، جیمی لینگ، سوفی هابو و لیسی مکینتاش است.
بخش خلاقان جهانی UTA همچنین نمایندگی مشتریانی مانند دیو پورتنوی/بارستول، مستر بالن/استودیوهای بالن، بریتنی بروسکی، چارلی دآملیو، جیک شین، کای سینات و الکس کوپر را بر عهده دارد. بخش خلاقان UTA در سال ۲۰۰۶ راهاندازی شد و UTA را به اولین آژانسی تبدیل کرد که بخش استعدادهای صوتی و دیجیتال خود را داشت و همچنین اولین آژانسی بود که بخش اختصاصی بازی و ورزشهای الکترونیکی را راهاندازی کرد.