Image

«Survivor» پربیننده‌ترین سریال نامزد امی ۲۰۲۵

📋 خلاصه مقاله:

برنامه “Survivor” با ۴۶۲.۴ میلیون ساعت مشاهده در صدر سریال‌های رقابتی واقع‌نما قرار دارد. این برنامه با دسترسی به کتابخانه‌های استریم مانند Paramount+، Hulu و The Roku Channel، توانسته است مخاطبان زیادی را جذب کند.

اعداد نیلسن تعداد کل ساعات مشاهده را در پخش، کابل و استریم محاسبه می‌کنند. این محاسبه شامل کتابخانه‌های موجود در سرویس‌های استریم نیز می‌شود که برای برنامه «Survivor» امتیاز بزرگی است. زیرا ۴۸ فصل گذشته این برنامه همگی در Paramount+ در دسترس هستند. همچنین، برخی از فصل‌های گذشته در Hulu و The Roku Channel موجود هستند.

پخش و دسترسی به برنامه

علاوه بر این، این برنامه دو دوره (در مجموع ۲۷ قسمت) در این بازه زمانی پخش شد. با این حال، این برنامه به مجموع ۴۶۲.۴ میلیون ساعت مشاهده دست یافت.

تاریخ‌های انتشار تأثیر زیادی بر لیست دارند. به عنوان مثال، “The Studio” تنها در ماه مارس منتشر شد و در یک استریمر، Apple TV+ پخش می‌شد. در مقابل، “Abbott Elementary” از اکتبر در ABC بود و فصل‌های گذشته و فصل جاری آن که روز بعد در دسترس بود، در Hulu در طول این دوره پخش می‌شد.

تحلیل نامزدهای دیگر سریال‌ها

در زیر تجزیه و تحلیل نامزدهای دیگر سریال‌ها و مجموع ساعات مشاهده شده آن‌ها در دوره جوایز امی بر اساس نیلسن آمده است:

سریال‌های رقابتی واقع‌نما برجسته

سریال‌های رقابتی واقع‌نما برجسته
“Survivor”: ۴۶۲.۴ میلیون
“RuPaul’s Drag Race”: ۱۳۹.۱ میلیون
“The Amazing Race”: ۱۳۲.۷ میلیون
“Top Chef”: ۹۴.۱ میلیون
“The Traitors” با ۹۳.۲ میلیون

سریال درام برجسته
“The White Lotus”: ۲۱۰.۷ میلیون
“Severance”: ۱۵۷.۵ میلیون
“The Last of Us”: ۱۳۷.۱ میلیون
“The Pitt”: ۱۲۸.۵ میلیون
“Paradise”: ۹۷.۴ میلیون
“The Diplomat”: ۹۵ میلیون
“Andor”: ۸۸ میلیون
“Slow Horses”: ۴۹.۴ میلیون

سریال کمدی برجسته
“Abbott Elementary”: ۱۸۴.۱ میلیون
“Only Murders in the Building”: ۱۵۹.۱ میلیون
“The Bear”: ۱۴۱.۱ میلیون
“Nobody Wants This”: ۹۶.۸ میلیون
“Shrinking”: ۷۸.۹ میلیون
“Hacks”: ۵۶.۵ میلیون
“What We Do in the Shadows”: ۵۵.۶ میلیون
“The Studio”: ۱۶.۹ میلیون

سریال محدود یا آنتولوژی برجسته
“Monsters: The Lyle & Erik Menendez Story”: ۱۴۹.۵ میلیون
“The Penguin”: ۱۰۲.۳ میلیون
“Black Mirror”: ۹۵.۶ میلیون
“Adolescence”: ۷۸.۵ میلیون
“Dying for Sex”: ۵.۹ میلیون

پست‌های مرتبط

نتفلیکس، پرایم ویدیو و بیانسه پیشتازان جوایز داوری هفتاد و هفتمین امی

نتفلیکس، پرایم ویدیو و بیانسه پیشتازان جوایز داوری هفتاد و هفتمین امی

آکادمی تلویزیون برندگان هفتاد و هفتمین دوره جوایز امی را در دسته‌بندی‌های تخصصی مانند انیمیشن و طراحی لباس اعلام کرد که در مراسمی در لس آنجلس اهدا می‌شود. نتفلیکس با «آرکین» و «عشق،…

توسطتوسطزیبا برهانیمرداد ۲۲, ۱۴۰۴
تجلیل از اسطوره‌ها: کتی بیتس، جین اسمارت و هریسون فورد بالاخره برنده امی شدند

تجلیل از اسطوره‌ها: کتی بیتس، جین اسمارت و هریسون فورد بالاخره برنده امی شدند

این مطلب به تأثیر مثبت محتوای الهام‌بخش در شبکه‌های اجتماعی بر سلامت روانی می‌پردازد و به موفقیت‌های اخیر بازیگران مسن مانند کیتی بیتس، جین اسمارت و هریسون فورد در جوایز امی اشاره می‌کند.…

توسطتوسطزیبا برهانیمرداد ۲۱, ۱۴۰۴
هوارد استرن شایعات لغو برنامه در SiriusXM را به چالش می‌کشد؛ ویدئوی جدید پاسخ به ادعاهای سقوط و شایعات تند

هوارد استرن شایعات لغو برنامه در SiriusXM را به چالش می‌کشد؛ ویدئوی جدید پاسخ به ادعاهای سقوط و شایعات تند

هاوارد استرن، شخصیت معروف رادیویی، به شایعاتی مبنی بر عدم تمدید قراردادش با سیریوس ایکس‌ام که در سال ۲۰۲۵ به پایان می‌رسد، واکنش نشان خواهد داد. این شایعات از گزارشی در روزنامه سان…

توسطتوسطزیبا برهانیمرداد ۲۵, ۱۴۰۴
مدیرعامل Sony Pictures از فروش «KPop Demon Hunters» به Netflix حمایت می‌کند: «خوشحالیم وقتی مشتریانمان موفق می‌شوند»

مدیرعامل Sony Pictures از فروش «KPop Demon Hunters» به Netflix حمایت می‌کند: «خوشحالیم وقتی مشتریانمان موفق می‌شوند»

راوی آهوجا، مدیرعامل Sony Pictures Entertainment، درباره موفقیت فیلم “KPop Demon Hunters” و قرارداد توزیع با نتفلیکس صحبت کرد. این انیمیشن موزیکال با ۲۳۶ میلیون بازدید به پربیننده‌ترین فیلم نتفلیکس تبدیل شد. سونی…

توسطتوسطعلی محتشمشهریور ۱۴, ۱۴۰۴
«Survivor» پربیننده‌ترین سریال نامزد امی ۲۰۲۵