📋 خلاصه مقاله:
لیزا کافی به عنوان مدیر ارشد تجاری به iHeartMedia پیوسته است تا توسعه و درآمدزایی از محصولات تبلیغاتی پیشرفته را هدایت کند و اکوسیستم صوتی دیجیتال را گسترش دهد. او پیش از این در LoopMe و آمازون در نقشهای کلیدی فعالیت داشته و تجربهاش به iHeartMedia کمک میکند تا رسانههای تبلیغاتی خود را به محصولات دیجیتالمانند تبدیل کند.
لیزا کافی، کهنهکار در حوزه فناوری تبلیغات و رسانههای دیجیتال، به iHeartMedia، بزرگترین پخشکننده رادیویی ایالات متحده و تولیدکننده و توزیعکننده بزرگ پادکست، پیوسته و نقش جدیدی به عنوان مدیر ارشد تجاری بر عهده گرفته است.
در این نقش، کافی مسئول توسعه، پیادهسازی و درآمدزایی از محصولات و پلتفرمهای تبلیغاتی پیشرفته جدید iHeart خواهد بود، از جمله راهحلهای تبلیغاتی برنامهریزی شده برای رادیوی پخش. او همچنین تلاش iHeart برای دیجیتالی کردن و گسترش یک اکوسیستم صوتی قابل آدرسدهی را هدایت خواهد کرد. کافی به صورت مستقیم به باب پیتمن، رئیس و مدیرعامل iHeartMedia، و ریچ برسلر، رئیس، مدیر عملیاتی و مدیر مالی iHeart گزارش خواهد داد.
کافی اخیراً به عنوان مدیر ارشد درآمد جهانی در LoopMe، یک شرکت فناوری که از هوش مصنوعی برای بهبود عملکرد تبلیغات برندها استفاده میکند، فعالیت داشته است. پیش از پیوستن به LoopMe، او در آمازون در موقعیتهای کلیدی رهبری از جمله رئیس توسعه کسبوکار برای Amazon Hub و رئیس توسعه آژانس فعالیت میکرد. او تیم آژانس را تأسیس و رهبری کرد که تبلیغات آمازون را به بازار ایالات متحده معرفی کرد.
پیتمن در بیانیهای اظهار داشت: «ما در حال کار بر روی تبدیل رسانههای تبلیغاتی پخش خود به یک محصول دیجیتالمانند هستیم که شامل دادههای قوی، قابلیتهای انتساب و هدفگیری و همچنین ایجاد محصولات جدید بازاریابی و تبلیغاتی است. مهارتها و تجربههای منحصر به فرد لیزا به ما این امکان را میدهد که گام مهم بعدی را در آوردن این به بازار برداریم.»
کافی اظهار داشت: «فرصتی بسیار جذاب برای پیشبرد نوآوریهایی که صوت را مدرن کرده و مخاطبان زنده را در اکوسیستم دیجیتال ادغام میکند، همسو با نحوه خرید و معامله برندها در امروز وجود دارد. از آنجا که رادیو پخش سه تا چهار برابر بیشتر از هر سرویس صوتی استریم دسترسی دارد و بیش از دو سوم استفاده روزانه صوتی مصرفکنندگان را تشکیل میدهد، من مشتاقانه منتظر راهاندازی پلتفرمی هستم که این مخاطبان را برای جامعه تبلیغات و بازاریابی قابل دسترسی و مقیاسپذیر کند.»
iHeartMedia دارای ۸۷۰ ایستگاه رادیویی در ۱۶۰ بازار در سراسر ایالات متحده است. این شرکت ادعا میکند که ۹۰٪ از آمریکاییها به صورت ماهانه به رادیو پخش iHeart گوش میدهند. علاوه بر این، iHeart بزرگترین ناشر پادکست در ایالات متحده است و طبق تحقیقات شرکت Podtrac، تعداد دانلودهای آن بیشتر از دو ناشر پادکست بعدی به صورت ترکیبی است.