📋 خلاصه مقاله:
اسکار نونیز درباره بازگشت به اسپینآف «The Office» به نام «The Paper» صحبت میکند که داستان کارکنان یک روزنامه محلی در اوهایو را روایت میکند. او از چالشهای جدید و نقش خود به عنوان نماد کوئیر میگوید و به اهمیت روزنامهنگاری در جامعه اشاره دارد.
اسکار نونیز درباره بازگشت به اسپینآف «The Office» به نام «The Paper» صحبت میکند. او دلیل حضورش در غرب میانه را توضیح میدهد و چگونگی تبدیل شدن شخصیتش به یک نماد همجنسگرایی را بیان میکند.
حدود یک سال پیش، اسکار نونیز با دوست قدیمیاش گرگ دنیلز، استاد کمدی تلویزیونی که نسخه آمریکایی «The Office» را توسعه داده بود، به ناهار رفت. نونیز در این سریال به مدت نه فصل در نقش حسابدار حساس و عملگرای، اسکار مارتینز بازی کرد.
پیشنهاد جدید گرگ دنیلز
دنیلز به او گفت: «دارم روی یک برنامه جدید کار میکنم. نظرت درباره بازگشت به عنوان اسکار چیست؟»
«من آمادهام. البته،» نوینز گفت، بدون اینکه زیاد به آن فکر کند. او چندین بار دیگر با دنیلز ملاقات کرد. در این ملاقاتها، نویسنده-تهیهکننده ایدهاش را گسترش میداد. در یک مقطع، دنیلز به نوینز گفت که میخواهد کاغذ – محصولی که در داندر میفلین به فروش میرسد و محور اصلی «اداره» بود – جزء اصلی پروژه جدید باشد.
ملاقات با نویسندگان
در نهایت، دنیلز نوینز را به ملاقات نویسندگان برد. «اوه نه،» نوینز به یاد میآورد که فکر میکرد. «این واقعاً در حال اتفاق افتادن است.»
در تاریخ ۴ سپتامبر، Peacock تمامی ۱۰ قسمت از سریال «The Paper» را منتشر خواهد کرد. این سریال یک اسپینآف بسیار آزاد از «The Office» است که به دنبال کارکنان یک روزنامه محلی در اوهایو میپردازد و یک سردبیر جدید و مشتاق که امیدوار است به این رسانه در حال مرگ جان تازهای ببخشد.
داستان سریال و شخصیتها
در دقایق ابتدایی سریال توضیح داده میشود که چرا اسکار به غرب میانه میرود و به عنوان حسابدار برای Toledo Truth Teller کار میکند. او در کنار گروهی از همکاران که توسط Domnhall Gleeson، Sabrina Impacciatore، Chelsea Frei، Melvin Gregg، Gbemisola Ikumelo، Alex Edelman، Ramona Young و Tim Key بازی میشوند، فعالیت میکند. اسکار تنها ارتباط بین پروژهها نیست. گروه فیلمبرداری نامرئی که تمامی ماجراهای محل کار در شعبه اسکرانتون Dunder Mifflin را ضبط میکرد، اکنون موضوع جدیدی مرتبط با کاغذ در اوهایو پیدا کرده است.
«وقتی که کار را شروع کردیم، کمی نگران بودم»، نونیز به ورایتی درباره سریال جدید میگوید. «نمیدانستم شخصیتها چه کسانی هستند، قسمتها چگونه خواهند بود و همه چیز چگونه پیش خواهد رفت.»
رفع نگرانیها در صحنه فیلمبرداری
نگرانیهای او زمانی که به صحنه فیلمبرداری رسید و دقت و توجه بازیگران و عوامل را مشاهده کرد، برطرف شد. او بهویژه به گلیسون اشاره میکند که نقش رئیس جدید و پرشور روزنامه، ند سامپسون، را بازی میکند. «او جوانی بسیار متفکر است»، نونیز میگوید. «او واقعاً به شخصیت خود اهمیت میداد و سوالات زیادی میپرسید. به نظرم این خیلی جالب بود.»

چلسی فرای و نونز در “The Paper”
تروی هاروی/پیکاک
سریال «The Office» در سال ۲۰۱۳ به پایان رسید، اما هفت سال پس از پایان پخش آن، به طور قابل توجهی به پربینندهترین سریال در آمریکا تبدیل شد.
موفقیت بینظیر سریال «The Office»
این سریال در سال ۲۰۲۰ به ۵۷ میلیارد دقیقه تماشا رسید که ۱۷ میلیارد دقیقه بیشتر از سریال دوم پربیننده، «Grey’s Anatomy» بود. این کمدی محیط کار که اقتباسی از سریال بریتانیایی محبوب به کارگردانی و بازیگری ریکی جرویز بود، تعدادی از بازیگران خود را به نامهای شناخته شده تبدیل کرد.
تأثیر سریال بر بازیگران
برای نونیز، این سریال بازیگر کوباییتبار را از یک بازیگر ناشناخته به یکی از چهرههای ثابت یکی از بزرگترین سریالهای تلویزیونی تبدیل کرد. نزدیک به دو دهه است که نونیز نمیتواند خانهاش را ترک کند بدون اینکه غریبهای فریاد بزند «اسکار!» این کمک میکند که او نام کوچک شخصیتش را به اشتراک میگذارد.
در سالهای پس از پایان سریال، نونیز همچنان شخصیت خود را پذیرفته بود و خود را به عنوان “اسکار از ‘The Office'” در کامئو معرفی میکرد. او به سوالات مداوم درباره شایعات بازسازی و ایدههای اسپینآف پاسخ میداد و در کنوانسیونهای طرفداران در کنار همبازیهای سابقش حضور مییافت. اما با پخش سریال جدید، این شخصیت برای اولین بار پس از بیش از یک دهه به تلویزیون و پشت میز اداری بازخواهد گشت.
بازگشت اسکار مارتینز به تلویزیون
نونیز هیجانزده است، اما اسکار مارتینز نه چندان. در قسمت اول “The Paper”، حسابدار از دیدن همان گروه مستندسازی که او را در اسکرانتون دنبال میکردند، در محل کار جدیدش ناراحت میشود. او به یک فیلمبردار میگوید: “شما نمیتوانید از صدای من، شباهت من، چهره من، هیچچیز استفاده کنید!”
قرارداد بدون تاریخ پایان
یک کارت عنوان نظر دیگری دارد: “بله، میتوانیم. تاریخ پایان برای قراردادی که اسکار در سال ۲۰۰۵ امضا کرده، وجود ندارد.”
«اسکار در اوایل دهه بیست زندگیاش نیست و نیازی به حضور در اینستاگرام ندارد»، نونیز میگوید. «او یک شبهروشنفکر است و میخواهد کارش را انجام دهد، یک دوستپسر پیدا کند و به چند نمایش برود. او میخواهد از زندگیاش لذت ببرد بدون اینکه در یک مستند حضور داشته باشد. برخی افراد نمیخواهند بازیگر باشند و بسیار خوشحال هستند که زندگی آرامی داشته باشند.»
آینده اسکار پس از پایان «The Office»
بعد از پایان «The Office»، نونیز در مصاحبهها گفت که تصور میکرد اسکار روزی ممکن است داندر میفلین را ترک کند و برای یک سمت سیاسی کاندیدا شود. اما «The Paper» او را کم و بیش در همان جایی که او را ترک کردیم، مییابد. هرچند در شهری متفاوت.
تغییرات در زندگی حرفهای اسکار
«شرکت او توسط یک شرکت بزرگتر خریداری شد و آنها تصمیم گرفتند او را نگه دارند»، نونیز درباره شخصیتش میگوید. «’میخواهی به کار برای این شرکت ادامه دهی؟ باید جابجا شوی.’ او همان فرد است اما در شهری متفاوت. احتمالاً اگر به درستی مذاکره کرده باشد، پول بیشتری هم به دست میآورد.»
اما در حالی که او در یک شغل دفتری به عنوان حسابدار کار میکند و از وظایف روزانه انتشار یک روزنامه دور است، احیای Toledo Truth Teller چیزی را در اسکار برمیانگیزد. این موضوع او را به مشارکت وادار میکند.
چالشهای پیش روی اسکار
آیا او فقط میخواهد پولی به جیب بزند و بدبین باشد، یا میخواهد کاری انجام دهد؟ باید منتظر بمانیم و ببینیم. نونیز به شوخی میگوید.
نونیز تنها بازیگری است که از مجموعه “The Office” در بازیگران “The Paper” حضور دارد. اما این نمایش دارای DNA زیادی از داندر میفلین است.
تیم تولید و کارگردانی
پل لیبرستین، نویسنده و تهیهکننده سریال اصلی، نقش توبی، رئیس منابع انسانی را بازی میکرد. او شخصیتی دوستداشتنی و در عین حال نفرتانگیز بود. لیبرستین در کنار دیگر کارگردانان “The Office” مانند جفری بلیتز، دیو راجرز، مت سون، جنیفر سلوتا و کن کوپیس بر روی “The Paper” کار کرده است.
همکاریهای ویژه
به عنوان یک امتیاز اضافی، دنیلز این سریال را با مایکل کومان همخالق کرده است. همسر کومان، الی کمپر، در “The Office” نقش ارین را بازی میکرد. بدون اینکه داستان را لو بدهیم، یک شخصیت جانبی از “The Office” در اوایل فصل ظاهر میشود. همچنین یکی دیگر از شخصیتهای محبوب طرفداران نیز ذکر میشود.
آرزوی نونیز برای حضور همبازیهای سابق
نونیز درباره همبازیهای سابقش که دوست دارد در “The Paper” حضور کوتاهی داشته باشند، میگوید: “دیدن بازگشت کرید دیوانهکننده خواهد بود. یا آنجلا — نمیدانم او چه کار میکند.”
اما در حالی که نونز با گروهی جدید از بازیگران احاطه شده است، او نگران تلاش برای ایجاد همان شیمی کمدی که «The Office» را موفق کرد، نبود. پایهگذاری این موفقیت در انتخاب بازیگران انجام شده بود.
تجربه همکاری با بازیگران جدید
نونز درباره همبازیهایش میگوید: «همه آنها بسیار خوب هستند. تنها کاری که واقعاً باید انجام دهید این است که حاضر شوید، کار خود را انجام دهید و با آنها همراه شوید. اعتماد کنید که شما هم به دلیلی آنجا هستید.»
نویسندگی و مقایسه با «The Office»
در مورد نویسندگی، او اضافه میکند: «هیچچیز هرگز مانند «The Office» نخواهد بود. آن چقدر خندهدار بود. اما این هم بد نیست.»

دواین شپرد سینیور و نونز در “The Paper”
جان پی. فلینور/PEACOCK
با یادآوری قسمتهای مورد علاقهاش از سریال «The Office»، نونیز به قسمت «Gay Witch Hunt» اشاره میکند. این قسمت اولین قسمت از فصل سوم است. در این قسمت، مایکل اسکات (استیو کرل) متوجه میشود که اسکار همجنسگرا است. او در تلاشی به شدت اشتباه برای نشان دادن راحتی خود با گرایش جنسی کارمندش، اسکار را در مقابل کل دفتر میبوسد.
واکنش شرکت و فرصتهای جدید
رفتار مایکل باعث میشود که شرکت وارد عمل شود. به اسکار یک مرخصی سهماهه با حقوق داده میشود. به این ترتیب، غیبت نونیز در هشت قسمت بعدی به او این امکان را داد که سریال «Halfway Home» را برای شبکه Comedy Central بسازد و در آن بازی کند. این سریال در سال ۲۰۰۷ برای یک فصل پخش شد. او میگوید: «گرگ دنیلز آنقدر باحال است که راهی پیدا کرد تا من بتوانم هر دو کار را انجام دهم.»
به تعجب بسیاری از طرفداران، اسکار در ابتدا به عنوان یک شخصیت همجنسگرا طراحی نشده بود. مدتی قبل از قسمت “راز” در فصل دوم، نونیز به یاد میآورد که دنیلز به او نزدیک شد و گفت: “میتوانم چیزی بپرسم؟ آیا مشکلی ندارید اگر شخصیت شما را همجنسگرا کنیم؟” نونیز پاسخ داد: “نه، برایم مهم نیست.” دنیلز گفت: “اوه، خوب، چون ما قبلاً فیلمنامهها را نوشتهایم.”
تبدیل شدن اسکار به نماد کوئیر
در ۲۰ سال گذشته، اسکار به نوعی به یک نماد کوئیر تبدیل شده است. نونیز میگوید: “اغلب فراموش میکنم که شخصیت من همجنسگرا است. وقتی به یک کنوانسیون میروم، جوانانی به من نزدیک میشوند و میگویند: ‘متشکرم. شخصیت شما به من کمک کرد تا از پنهانکاری بیرون بیایم.'”
نونیز میگوید: “این خیلی جالب است. این بهترین بخش آن است.”
نونیِز به خوبی میداند که «روزنامه» به طور طبیعی نمایشی موضوعیتر از «اداره» است. با بسته شدن بیش از دو نشریه در هفته در ایالات متحده، پیشبینی میشود که تا پایان امسال، کشور یکسوم از روزنامههای چاپی خود را در دو دهه گذشته از دست بدهد. بر اساس گزارش دانشگاه نورثوسترن، ۵۵ میلیون آمریکایی دسترسی محدود یا هیچ دسترسی به اخبار محلی ندارند. همچنین، حملات اخیر دولت فدرال به سازمانهای خبری ملی بدون شک اکوسیستم رسانهای را بیشتر به خطر انداخته است.
چالشهای پیش روی روزنامهنگاری
نونیِز درباره روزنامهنگاری به عنوان یک مسیر شغلی قابل دوام میگوید: «این چیزی است که در حال مرگ است. برای کسانی که به مطبوعات آزاد اعتقاد دارند، همچنان یک حرفه شریف است. آنها میتوانند به بیرون بروند و چیزهایی را که نیاز به تحقیق دارند، بررسی کنند.»
با این حال، نونیز میتواند بدون حضور در نشست خبری آینده برای “The Paper” زندگی کند. در این نشست، او با صدها خبرنگار مواجه خواهد شد که همه همان سوالات را میپرسند. او با لبخند میگوید: “این کار مورد علاقهام نیست. امیدوارم کسی را نکشم.”