Image

Pete Parsons از سمت مدیرعاملی Bungie در PlayStation کناره‌گیری کرد؛ Justin Truman به عنوان رئیس استودیو سازنده ‘Destiny 2’ منصوب شد

📋 خلاصه مقاله:

پیت پارسونز از سمت مدیرعاملی در Bungie کناره‌گیری کرد و جاستین ترومن به عنوان رئیس استودیو منصوب شد. ترومن متعهد به ادامه توسعه بازی‌های “Destiny 2” و “Marathon” است و تأکید دارد که این دنیاها با همکاری جامعه بازیکنان رشد می‌کنند.

پیت پارسونز از سمت مدیرعاملی در Bungie پلی‌استیشن کناره‌گیری کرد و جاستین ترومن به عنوان رئیس استودیو سازنده «Destiny 2» منصوب شد.

پیت پارسونز از سمت مدیرعاملی در Bungie پلی‌استیشن کناره‌گیری کرد و جاستین ترومن به عنوان رئیس استودیو سازنده Destiny 2 منصوب شد.

مدیرعامل سابق پلی‌استیشن و بانجی، پیت پارسونز، از سمت خود در شرکت توسعه‌دهنده بازی‌های ویدیویی که پشت بازی‌های “Destiny 2” و “Marathon” آینده است، کناره‌گیری می‌کند.

پارسونز توسط جاستین ترومن، مدیر کل “Destiny 2” و مدیر توسعه بانجی، که به عنوان رئیس استودیو بانجی منصوب شده است، جایگزین خواهد شد. منابع به Variety می‌گویند که بانجی دیگر مدیرعامل نخواهد داشت و موقعیت ترومن اکنون بالاترین نقش در شرکت متعلق به سونی است.

«پس از بیش از دو دهه کمک به ساخت این استودیوی شگفت‌انگیز، تأسیس بنیاد Bungie و رشد جوامع الهام‌بخش پیرامون کارمان، تصمیم گرفته‌ام که مشعل را به دیگری بسپارم.» پارسونز در پستی که در وب‌سایت Bungie به اشتراک گذاشته شد، پنج‌شنبه گفت. «این سفر افتخار زندگی من بوده است. من به شدت به دنیاهایی که با هم ساخته‌ایم و میلیون‌ها بازیکنی که آن‌ها را خانه خود می‌دانند افتخار می‌کنم – و بیش از همه، افتخار می‌کنم که فرصت همکاری با ذهن‌های شگفت‌انگیز در Bungie را داشته‌ام.»

استودیو بانجی در ژوئیه ۲۰۲۲ توسط پلی‌استیشن خریداری شد. این توسعه‌دهنده پیش‌تر از سال ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۷ تحت مالکیت مایکروسافت بود و سپس به یک شرکت خصوصی تبدیل شد. این استودیو اکنون مشغول کار بر روی انتشار بازی جدید خود به نام “Marathon” است که هنوز تاریخ عرضه‌ای برای آن مشخص نشده است.

ترومن در یادداشت خود در روز پنجشنبه نوشت: “من متعهد به حمایت و همکاری با هر عضو تیم اینجا هستم، زیرا ما همچنان قلب و روح خود را در این دنیاها می‌ریزیم. دنیاهایی که دوستشان داریم و امیدواریم که ارزش زمان و شور و شوق شما را داشته باشند. زیرا در نهایت این دنیاها تنها با حضور شما وجود دارند و رشد می‌کنند. ما در حال حاضر به شدت مشغول کار بر روی این موضوع هستیم – هم با Marathon و هم با Destiny. ما در حال حاضر سرمان به کار است، اما در ادامه سال جاری چیزهای بیشتری برای نشان دادن در هر دو دنیا خواهیم داشت.”

نمایندگان پلی‌استیشن از اظهار نظر بیشتر در روز پنج‌شنبه خودداری کردند.

پیام کامل پارسونز و سپس یادداشتی از ترومن را در زیر مشاهده کنید.

پیامی از پیت پارسونز

به جامعه بانجی،

پس از بیش از دو دهه کمک به ساخت این استودیوی شگفت‌انگیز، تأسیس بنیاد بانجی و رشد جوامع الهام‌بخش پیرامون کارمان، تصمیم گرفته‌ام مشعل را به دیگری بسپارم. این سفر افتخار زندگی من بوده است. من به دنیایی که با هم ساخته‌ایم و میلیون‌ها بازیکنی که آن‌ها را خانه می‌نامند افتخار می‌کنم – و بیش از همه، افتخار می‌کنم که فرصت همکاری با ذهن‌های فوق‌العاده در بانجی را داشته‌ام.

وقتی در سال ۲۰۱۵ از من خواسته شد که رهبری Bungie را بر عهده بگیرم، هدفم این بود که ما را به استودیویی تبدیل کنم که قادر به خلق و حفظ سرگرمی‌های نمادین و نسل‌ساز باشد. ما با هم تجربیات زیادی را پشت سر گذاشته‌ایم: فصل جدیدی برای Destiny راه‌اندازی کردیم، سازمانی مستقل و قابل تحسین برای عملیات زنده ایجاد کردیم که توانایی خلق و انتشار بازی‌های خود را دارد و به خانواده شگفت‌انگیز Sony Interactive Entertainment پیوستیم.

امروز زمان مناسبی برای یک آغاز جدید است. آینده Bungie در دستان نسل جدیدی از رهبران خواهد بود و من با خوشحالی اعلام می‌کنم که جاستین ترومن به عنوان رئیس جدید استودیوی Bungie وارد عرصه رهبری خواهد شد.

من سال‌ها در کنار جاستین کار کرده‌ام. اشتیاق او به بازی‌های ما، تیم ما و بازیکنان ما بی‌نظیر است. به عنوان یک رهبر در مهندسی، تولید و طراحی – و اخیراً به عنوان مدیر کل Destiny 2 و مدیر ارشد توسعه ما – او نقش کلیدی در خلق برخی از به‌یادماندنی‌ترین لحظات در تاریخ Bungie داشته است. او با تمام وجود در این استودیو زندگی می‌کند و من کاملاً اطمینان دارم که او فرد مناسبی برای هدایت Bungie به جلو است.

از اینکه بهترین و پرشورترین جامعه در دنیای بازی‌ها هستید، متشکرم. افتخار بزرگی بود که به شما خدمت کنم. برای من، به سمت ستاره دوم در سمت راست و مستقیم تا صبح خواهم رفت.

پیامی از جاستین ترومن

در ۱۵ سالی که به عنوان توسعه‌دهنده در Bungie بوده‌ام، نقش‌های مختلفی را بر عهده داشته‌ام.

به عنوان یک مهندس، کدی نوشتم که به آن افتخار می‌کنم؛ کدی برای سلاح‌های اصلی، توانایی‌ها و شبکه‌سازی در Destiny 1. به عنوان یک طراح، در ساخت بسیاری از سیستم‌های Destiny 2 مشارکت داشتم، از جمله برخی از سیستم‌های پایان بازی که در زمان عرضه Destiny 2 به شدت اشتباه کردم. به عنوان یک تهیه‌کننده، به تیم‌مان کمک کردم تا اولین فصل‌های Destiny را بسازیم و عرضه کنیم. اخیراً، به عنوان مدیر توسعه، به استراتژی کلی استعدادها کمک کرده‌ام و به تیم Marathon یاری می‌رسانم تا دنیای بعدی‌مان را بسازیم.

در تمام این نقش‌های مختلف، هدف Bungie همواره روشن بوده است: “ما دنیاهایی خلق می‌کنیم که دوستی را الهام می‌بخشند”.

وقتی در بهترین حالت خود هستیم، آن دنیاها را در کنار شما، جامعه بازیکنانمان، خلق می‌کنیم و چیزی می‌سازیم که اهمیت دارد. چیزی که ارزش زمان، اشتیاق و سرمایه‌گذاری شما در ما را دارد و امیدواریم فراتر از انتظارات شما باشد.

من همچنین بخشی از این تلاش‌ها در Bungie بوده‌ام، حتی زمانی که شاید در بهترین حالت خود نبوده‌ایم. وقتی که لغزیده‌ایم و از طریق گوش دادن به جامعه‌مان متوجه شده‌ایم که هدف را از دست داده‌ایم. می‌دانم که شخصاً در طول سال‌ها چیزهای زیادی یاد گرفته‌ام، همان‌طور که همه ما اینجا از آن گفتگوها یاد گرفته‌ایم.

من متعهد به حمایت و همکاری با هر عضو تیم اینجا هستم، همان‌طور که ما همچنان قلب و روح خود را در این دنیاها می‌ریزیم. دنیاهایی که دوستشان داریم و امیدواریم که ارزش زمان و اشتیاق شما را داشته باشند. زیرا در نهایت این دنیاها تنها با حضور شما وجود دارند و رشد می‌کنند.

ما در حال حاضر به شدت مشغول کار بر روی این موضوع هستیم – هم با Marathon و هم با Destiny. در حال حاضر سرمان شلوغ است، اما در ادامه سال جاری چیزهای بیشتری در این دو دنیا به شما نشان خواهیم داد.

در پایان – می‌دانم که می‌توانم از طرف همه در Bungie بگویم:

من قدردان اشتیاق، دیدگاه و زمانی که با ما می‌گذرانید هستم.

Per Audacia Ad Astra,

جاستین ترومن

رئیس استودیو، Bungie

پست‌های مرتبط

فیلیپ فالاردو درباره فیلم ‘Lovely Day’: چرا ابتدا احساس اشتباه داشت و چگونه بازیگران لبنانی او را متقاعد کردند که این فیلم…

فیلیپ فالاردو درباره فیلم ‘Lovely Day’: چرا ابتدا احساس اشتباه داشت و چگونه بازیگران لبنانی او را متقاعد کردند که این فیلم…

فیلم کمدی-درام «ازدواج» به کارگردانی فیلیپ فالاردو، پس از نمایش در تورنتو و بوسان، در هامبورگ نیز اکران خواهد شد. این فیلم اقتباسی از رمان “هزار راز هزار خطر” است و داستان نویسنده‌ای…

توسطتوسطفرزاد مطهریشهریور ۱۷, ۱۴۰۴
حفظ زمین‌های گلف توسط Versant پس از جدایی از NBCU

حفظ زمین‌های گلف توسط Versant پس از جدایی از NBCU

انجمن گلف ایالات متحده با همکاری شرکت رسانه‌ای Versant و NBCUniversal، قرارداد جدیدی برای پخش زنده ۱۱ مسابقه قهرمانی USGA تا سال ۲۰۳۲ امضا کرده است که شامل مسابقات U.S. Open و U.S.…

توسطتوسطزیبا برهانیمرداد ۲۲, ۱۴۰۴
بررسی «Ne Zha 2»: دنباله موفق انیمیشن چینی با جلوه‌های بصری خیره‌کننده و داستانی پیچیده

بررسی «Ne Zha 2»: دنباله موفق انیمیشن چینی با جلوه‌های بصری خیره‌کننده و داستانی پیچیده

فیلم «Ne Zha 2» به عنوان پرفروش‌ترین انیمیشن تاریخ، داستانی اسطوره‌ای درباره پیوندهای خانوادگی و هویت شخصی را با جلوه‌های بصری خیره‌کننده و صحنه‌های اکشن هیجان‌انگیز روایت می‌کند. این فیلم با تمرکز بر…

توسطتوسطفرزاد مطهریمرداد ۳۱, ۱۴۰۴
فیلم کریسمس Hallmark در Grand Ole Opry با حضور Sharon Lawrence، James Denton، Rob Mayes و Luke Benward

فیلم کریسمس Hallmark در Grand Ole Opry با حضور Sharon Lawrence، James Denton، Rob Mayes و Luke Benward

هال‌مارک بازیگران جدیدی به فیلم کریسمس “گرند اول اوپری” اضافه کرده است. این فیلم اولین همکاری بین هال‌مارک و گرند اول اوپری است و داستان جنتری وید را روایت می‌کند که به گذشته…

توسطتوسطفرزاد مطهریشهریور ۵, ۱۴۰۴
Pete Parsons از سمت مدیرعاملی Bungie در PlayStation کناره‌گیری کرد؛ Justin Truman به عنوان رئیس استودیو سازنده ‘Destiny 2’ منصوب شد - سرگرما