📋 خلاصه مقاله:
برنامه “Survivor” با ۴۶۲.۴ میلیون ساعت مشاهده در صدر سریالهای رقابتی واقعنما قرار دارد. این برنامه با دسترسی به کتابخانههای استریم مانند Paramount+، Hulu و The Roku Channel، توانسته است مخاطبان زیادی را جذب کند.
اعداد نیلسن تعداد کل ساعات مشاهده را در پخش، کابل و استریم محاسبه میکنند. این محاسبه شامل کتابخانههای موجود در سرویسهای استریم نیز میشود که برای برنامه «Survivor» امتیاز بزرگی است. زیرا ۴۸ فصل گذشته این برنامه همگی در Paramount+ در دسترس هستند. همچنین، برخی از فصلهای گذشته در Hulu و The Roku Channel موجود هستند.
پخش و دسترسی به برنامه
علاوه بر این، این برنامه دو دوره (در مجموع ۲۷ قسمت) در این بازه زمانی پخش شد. با این حال، این برنامه به مجموع ۴۶۲.۴ میلیون ساعت مشاهده دست یافت.
تاریخهای انتشار تأثیر زیادی بر لیست دارند. به عنوان مثال، “The Studio” تنها در ماه مارس منتشر شد و در یک استریمر، Apple TV+ پخش میشد. در مقابل، “Abbott Elementary” از اکتبر در ABC بود و فصلهای گذشته و فصل جاری آن که روز بعد در دسترس بود، در Hulu در طول این دوره پخش میشد.
تحلیل نامزدهای دیگر سریالها
در زیر تجزیه و تحلیل نامزدهای دیگر سریالها و مجموع ساعات مشاهده شده آنها در دوره جوایز امی بر اساس نیلسن آمده است:
سریالهای رقابتی واقعنما برجسته
سریالهای رقابتی واقعنما برجسته
“Survivor”: ۴۶۲.۴ میلیون
“RuPaul’s Drag Race”: ۱۳۹.۱ میلیون
“The Amazing Race”: ۱۳۲.۷ میلیون
“Top Chef”: ۹۴.۱ میلیون
“The Traitors” با ۹۳.۲ میلیون
سریال درام برجسته
“The White Lotus”: ۲۱۰.۷ میلیون
“Severance”: ۱۵۷.۵ میلیون
“The Last of Us”: ۱۳۷.۱ میلیون
“The Pitt”: ۱۲۸.۵ میلیون
“Paradise”: ۹۷.۴ میلیون
“The Diplomat”: ۹۵ میلیون
“Andor”: ۸۸ میلیون
“Slow Horses”: ۴۹.۴ میلیون
سریال کمدی برجسته
“Abbott Elementary”: ۱۸۴.۱ میلیون
“Only Murders in the Building”: ۱۵۹.۱ میلیون
“The Bear”: ۱۴۱.۱ میلیون
“Nobody Wants This”: ۹۶.۸ میلیون
“Shrinking”: ۷۸.۹ میلیون
“Hacks”: ۵۶.۵ میلیون
“What We Do in the Shadows”: ۵۵.۶ میلیون
“The Studio”: ۱۶.۹ میلیون
سریال محدود یا آنتولوژی برجسته
“Monsters: The Lyle & Erik Menendez Story”: ۱۴۹.۵ میلیون
“The Penguin”: ۱۰۲.۳ میلیون
“Black Mirror”: ۹۵.۶ میلیون
“Adolescence”: ۷۸.۵ میلیون
“Dying for Sex”: ۵.۹ میلیون