Image

مدیرعامل Sony Pictures از فروش «KPop Demon Hunters» به Netflix حمایت می‌کند: «خوشحالیم وقتی مشتریانمان موفق می‌شوند»

📋 خلاصه مقاله:

راوی آهوجا، مدیرعامل Sony Pictures Entertainment، درباره موفقیت فیلم “KPop Demon Hunters” و قرارداد توزیع با نتفلیکس صحبت کرد. این انیمیشن موزیکال با ۲۳۶ میلیون بازدید به پربیننده‌ترین فیلم نتفلیکس تبدیل شد. سونی حق ساخت دنباله‌ها را حفظ کرده و به موفقیت نتفلیکس افتخار می‌کند.

مدیرعامل Sony Pictures Entertainment، راوی آهوجا در کنفرانس رسانه، ارتباطات و سرگرمی بانک آمریکا در نیویورک درباره فیلم موفق تابستان استودیو، “KPop Demon Hunters” صحبت کرد.

قرارداد توزیع سونی با نتفلیکس

او در گفتگو با تحلیلگر جسیکا ریف ارلیش درباره قرارداد توزیع سونی با نتفلیکس گفت که این قرارداد با این سرویس استریم “منطقی بود”.

سونی فیلم «KPop Demon Hunters» را تولید کرد و حقوق توزیع آن را به نتفلیکس برای پخش مستقیم فروخت. این انیمیشن فانتزی موزیکال به پربیننده‌ترین فیلم این پلتفرم تبدیل شد. با ۲۳۶ میلیون بازدید، از «Red Notice» پیشی گرفت. نسخه‌ای از فیلم که امکان همخوانی با آهنگ‌ها را فراهم می‌کرد، در تاریخ ۲۳ اوت در سینماها به نمایش درآمد. در اولین آخر هفته اکران خود در ۱۷۰۰ پرده سینما بیش از ۱۹ میلیون دلار فروش داشت.

موفقیت بی‌سابقه و گمانه‌زنی‌ها

با توجه به موفقیت بی‌سابقه این فیلم، بسیاری گمانه‌زنی کردند که سونی باید «KPop Demon Hunters» را برای توزیع انحصاری در سینماها نگه می‌داشت. آهوجا خود نیز از این ایده متعجب است و به ارلیش می‌گوید: «این سوالی است که از خودمان می‌پرسیم و همه هم از ما می‌پرسند. می‌دانید، من نمی‌دانم.»

آهوجا سپس توضیحاتی درباره فروش فیلم ارائه داد و بیان کرد که سونی این فیلم را به عنوان بخشی از قرارداد تولید با نتفلیکس توسعه داده است. او گفت: «ما به عنوان بخشی از آن قرارداد روی پخش مستقیم به پلتفرم کار می‌کردیم. نتفلیکس کل هزینه را به علاوه یک سود به ما پرداخت کرد. در آن زمان منطقی بود، درست است؟ اما حالا که به موفقیت نگاه می‌کنید، شاید می‌توانست به صورت سینمایی اکران شود.»

او با این حال اذعان می‌کند که موفقیت “KPop Demon Hunters” می‌تواند نتیجه دخالت نتفلیکس و هیجانی باشد که از طریق این پلتفرم به دست آورد. او می‌گوید: “این کار در نتفلیکس شروع شد و سپس با تبلیغات دهان به دهان رشد کرد. در سینما، این کار خیلی سخت‌تر است.”

او اضافه می‌کند: “حفظ شتاب در سینما دشوار است. بنابراین فکر می‌کنم این کار در جای درستی بود. من می‌گویم مأموریت ما این است که محتوای عالی بسازیم و جای مناسب را پیدا کنیم. و فکر می‌کنم جای مناسب ‘K Pop Demon Hunters’ نتفلیکس بود.”

اما این سوال جالبی است. ‘آیا می‌توانست سینمایی باشد؟’ خب، گفتنش سخت است. واقعاً نمی‌دانید. ممکن است، اما فکر نمی‌کنم واضح باشد.”

نتفلیکس همچنین حقوق موسیقی و محصولات جانبی فیلم را حفظ می‌کند. اگرچه آهوجا به سرعت اذعان کرد که سونی از طریق Sony Music Publishing در موسیقی متن مشارکت دارد. با این حال، مهم‌تر این است که سونی حق ساخت دنباله‌های فیلم را حفظ می‌کند. این موضوع ممکن است به استراتژی‌های انتشار جایگزین منجر شود.

پیروزی نتفلیکس و دیدگاه آهوجا

با این حال، آهوجا از پیروزی نتفلیکس پشیمان نیست و می‌گوید: «هدف از این معامله ساختن آثار موفق بود. یکی از نکات مثبت مستقل بودن این است که وقتی مشتریان ما موفق می‌شوند، خوشحال می‌شویم. پس آنها موفق شدند، درست است؟»

تیم تولید و کارگردانی «شکارچیان شیطان کی‌پاپ»

«شکارچیان شیطان کی‌پاپ» به کارگردانی کریس اپلهانس و مگی کانگ ساخته شده است. فیلمنامه این اثر توسط دانیا خیمنز و هانا مک‌مکان نوشته شده است. این فیلم توسط میشل وونگ تهیه شده است. او قبلاً برای Sony Pictures Animation در فیلم‌های «ویوو»، «ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی»، «هتل ترانسیلوانیا ۲» و «موج‌سواری ۲: موج‌مانیا» کار کرده است.

پست‌های مرتبط

بررسی سریال: «Real Housewives of London»؛ جذاب و اعتیادآور با طنز خشک بریتانیایی

بررسی سریال: «Real Housewives of London»؛ جذاب و اعتیادآور با طنز خشک بریتانیایی

برنامه‌های تلویزیون واقع‌نما در بریتانیا همچنان محبوبیت دارند، اما نوآوری خاصی در این ژانر دیده نمی‌شود. «خانه‌دارهای واقعی لندن» تلاش می‌کند با نمایش تجملات و درام‌های نمایشی، جایگاه خود را پیدا کند، اما…

توسطتوسطScott Bryanمرداد ۲۶, ۱۴۰۴
توسعه فصل سوم «Cruel Summer» در Hulu و Freeform با بازگشت اولیویا هولت (اختصاصی)

توسعه فصل سوم «Cruel Summer» در Hulu و Freeform با بازگشت اولیویا هولت (اختصاصی)

فصل سوم سریال «Cruel Summer» در حال توسعه در Hulu و Freeform است و اولیویا هولت به عنوان بازیگر و تهیه‌کننده اجرایی بازمی‌گردد. این فصل به بررسی پیچیدگی‌های دوستی نوجوانانه در سه خط…

توسطتوسطJoe Ottersonمرداد ۱۹, ۱۴۰۴
دیدار دوباره بازیگران «The Office» در مراسم افتتاحیه «The Paper»: چالش‌های بازیگران اسپین‌آف برای کسب نقش‌ها

دیدار دوباره بازیگران «The Office» در مراسم افتتاحیه «The Paper»: چالش‌های بازیگران اسپین‌آف برای کسب نقش‌ها

سریال جدید «The Paper» از شبکه Peacock، اسپین‌آفی از «The Office» است که داستان کارکنان یک روزنامه محلی در اوهایو را دنبال می‌کند. این سریال با حضور بازیگرانی چون دومنال گلیسون و اسکار…

توسطتوسطنرگس فرهادیشهریور ۱۴, ۱۴۰۴
ویرایشگر «The Last of Us» درباره کاهش زمان سکانس نبرد جکسون از ۱۷ به ۱۱ دقیقه توضیح می‌دهد

ویرایشگر «The Last of Us» درباره کاهش زمان سکانس نبرد جکسون از ۱۷ به ۱۱ دقیقه توضیح می‌دهد

تدوین‌گر «The Last of Us» توضیح می‌دهد که سکانس نبرد جکسون از ۱۷ به ۱۱ دقیقه کاهش یافت تا ریتم داستان حفظ شود و تاثیر احساسی آن افزایش یابد. این تغییرات به تمرکز…

توسطتوسطعلی محتشممرداد ۳۰, ۱۴۰۴
مدیرعامل Sony Pictures از فروش «KPop Demon Hunters» به Netflix حمایت می‌کند: «خوشحالیم وقتی مشتریانمان موفق می‌شوند»