📋 خلاصه مقاله:
کلویی مال، دختر کندیس برگن و لوئیس مال، به عنوان مدیر تحریریه نسخه آمریکایی مجله ووگ منصوب شد و جایگزین آنا وینتور شد. او از سال ۲۰۱۱ در ووگ فعالیت داشته و به تازگی سردبیر وبسایت مجله بوده است. مال قصد دارد شمارههای چاپی ووگ را به نسخههای کلکسیونی تبدیل کند.
دختر کندیس برگن و لوئیس مال به عنوان مدیر تحریریه نسخه آمریکایی مجله مد منصوب شد. این انتصاب پس از کنارهگیری آنا وینتور صورت گرفت.
کلویی مال، دختر بازیگر کندیس برگن و کارگردان لوئیس مال، به عنوان سرپرست جدید محتوای تحریریه نسخه آمریکایی مجله ووگ منصوب شده است. او این نقش را از آنا وینتور که در ماه ژوئن پس از ۳۷ سال از سمت سردبیری این مجله کنارهگیری کرد، به عهده میگیرد.
شرکت Condé Nast روز سهشنبه نقش جدید مال در Vogue ایالات متحده را اعلام کرد. او به وینتور، مدیر ارشد محتوای Condé Nast و مدیر تحریریه جهانی Vogue گزارش میدهد. مال در بیانیهای که توسط Condé Nast ارائه شد، گفت که او “احساس میکند بسیار خوششانس است که هنوز آنا را به عنوان مربی خود در کنار خود دارد.”
پیوستن مال به Vogue و نقشهای او
مال، ۳۹ ساله، اولین بار در سال ۲۰۱۱ به Vogue پیوست. او اخیراً به عنوان سردبیر وبسایت مجله فعالیت میکرد. در یک مصاحبه با نیویورک تایمز که روز سهشنبه منتشر شد، مال گفت که او یک “نپو بیبی” افتخارآمیز است.
ماله به تایمز گفت: «هیچ شکی نیست که من ۱۰۰٪ از امتیازاتی که در آن بزرگ شدم بهرهمند شدهام. گفتن غیر از این توهم است. با این حال، باید بگویم که این موضوع همیشه باعث شده است که سختتر کار کنم. هدف بسیاری از زندگیام این بوده که ثابت کنم بیش از دختر کندیس برگن یا کسی که در بورلی هیلز بزرگ شده است، هستم.»
فعالیتهای حرفهای ماله
از سال ۲۰۲۳، ماله به عنوان سردبیر Vogue.com فعالیت میکند و بر تمام محتوای دیجیتال این عنوان نظارت دارد. او همچنین از سال ۲۰۲۲ به عنوان هممیزبان پادکست هفتگی مد و فرهنگ ووگ به نام «The Run-Through» فعالیت میکند.
ماله از سال ۲۰۱۱ در مجله ووگ فعالیت میکند. او به عنوان سردبیر اجتماعی استخدام شد و تمامی پوششهای مربوط به عروسی و اجتماعی را هدایت کرد. همچنین در موضوعاتی از جمله مد، سیاست، خانه و باغ، زیبایی و سلامت مشارکت داشت. از سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۳، ماله به عنوان سردبیر همکار فعالیت میکرد. او به نوشتن مقالات ویژه، نظارت بر پروژههای خاص و کار به عنوان سردبیر نشستها میپرداخت.
دیدگاه ماله درباره آینده چاپی ووگ
بر اساس مقاله تایمز، ماله معتقد است که شمارههای چاپی ووگ باید کمتر و حول موضوعات خاص یا لحظات فرهنگی منتشر شوند. او پیشنهاد میکند برنامه ماهانه فعلی تغییر کند. به گفته مقاله، نسخههای چاپی مجله باید بیشتر به عنوان نسخههای کلکسیونی دیده شوند. این نسخهها بر روی کاغذ ضخیم و با کیفیت بالا چاپ میشوند. اولین شماره چاپی ووگ تحت رهبری ماله احتمالاً در سال ۲۰۲۶ منتشر خواهد شد.
وینتور در بیانیهای گفت: «من معتقدم که گرما، شادی و تجربه، عناصری هستند که ووگ با آنها در سالهای آینده پیشرفت خواهد کرد. در لحظهای از تغییرات در دنیای مد و خارج از آن، ووگ باید همچنان به عنوان استاندارد و رهبر پیشرو باقی بماند.
تعادل بین تاریخ و آینده ووگ
کلویی بارها ثابت کرده است که میتواند تعادل بین تاریخ طولانی و منحصر به فرد ووگ آمریکایی و آینده آن را پیدا کند. من بسیار هیجانزدهام که به همکاری با او ادامه دهم. به عنوان مربی او و همچنین به عنوان شاگرد او، در حالی که او ما و مخاطبانمان را به جاهایی که هرگز نرفتهایم، هدایت میکند.»
ماله در بیانیهای گفت: «من تمام دوران حرفهای خود را در ووگ گذراندهام و در نقشهای مختلف در تمام پلتفرمها از چاپ تا دیجیتال، صوتی تا ویدئو، رویدادها و شبکههای اجتماعی کار کردهام. من عنوان ووگ را دوست دارم، محتوایی که ایجاد میکنیم را دوست دارم و ویراستارانی که آن را خلق میکنند را دوست دارم. ووگ قبلاً شکلدهنده شخصیت من بوده است و اکنون از این که میتوانم در شکلدهی ووگ نقش داشته باشم، هیجانزدهام. من مشتاقانه منتظر هستم تا خودم را بیشتر در چاپ، ویدئو و رویدادها درگیر کنم و تنوع واقعی چندپلتفرمی که مخاطبان ما به آن نیاز دارند و میخواهند را تقویت کنم.»
کارهای دیگر ماله در ووگ و نشریات دیگر
علاوه بر کارش در ووگ، او ویراستار چندین کتاب از جمله «زندگی ووگ: شهر، کشور، ساحل» (۲۰۱۷)، «ووگ و موسسه لباس موزه هنر متروپولیتن: مهمانیها، نمایشگاهها، افراد» (۲۰۱۴) و «عروسیهای ووگ: عروسها، لباسها، طراحان» (۲۰۱۲) است. نوشتههای او همچنین در نشریاتی از جمله نیویورک تایمز، وال استریت ژورنال، آرکیتکچرال دایجست و WWD منتشر شده است.
در همین حال، مارک گیدوچی که پیشتر مدیر خلاقیت تحریریه در ووگ بود، در تاریخ ۳۰ ژوئن به عنوان مدیر تحریریه جهانی مجله ونتی فر در شرکت کاندی نست منصوب شد.
تمرکز جدید ونتی فر
در یادداشتی به کارکنان در ماه گذشته، گیدوچی اعلام کرد که ونتی فر تمرکز پوشش خود را بر روی سرگرمی، سلبریتیها و فرهنگ، به همراه «پول، سیاست و سبک» قرار خواهد داد. در حالی که در برخی زمینهها از جمله «تجمع اخبار، نقدها و پوشش تجاری» کاهش خواهد داد.