Image

بشنوید: «Weapons» در گیشه تابستانی می‌درخشد؛ چرا تلوراید بهشت عاشقان سینما است؟

📋 خلاصه مقاله:

پادکست «دیلی ورایتی» به بررسی اخبار و روندهای دنیای سرگرمی می‌پردازد. فروش گیشه تابستانی ۳.۶۷ میلیارد دلار بود که با وجود فیلم‌های قوی، ناامیدکننده است. تغییرات در سلیقه تماشاگران و موفقیت فیلم‌هایی مانند «لیلو و استیچ» و «Weapons» مورد توجه است.

پادکست ‘Daily Variety’ به بررسی اخبار، روندها و شخصیت‌هایی می‌پردازد که در دنیای سرگرمی خبرساز شده‌اند.

جرمی آلن وایت درباره ‘Springsteen: Deliver Me From Nowhere’ در جشنواره فیلم تلوراید صحبت می‌کند.

کریس ویلمان/ورایتی

فلت بودن در گیشه تابستانی به معنای موفقیت نیست.

بررسی عملکرد گیشه تابستانی

مجموع فروش امسال برای دوره مهم ماه مه تا سپتامبر به ۳.۶۷ میلیارد دلار رسید. همان‌طور که برنت لنگ، سردبیر اجرایی ورایتی و گزارشگر قدیمی گیشه، در آخرین قسمت پادکست «دیلی ورایتی» توضیح می‌دهد، این رقم تقریباً برابر با تابستان ۲۰۲۴ است. این خبر خوبی نیست زیرا فهرست فیلم‌های تابستان امسال بسیار قوی‌تر بود.

لانگ توضیح می‌دهد: «این واقعاً ناامیدکننده است زیرا با ورود به تابستان، انتظار می‌رفت برنامه بسیار قوی باشد. بسیاری از فرنچایزهای بازگشتی وجود داشتند. دو فیلم مارول، فیلم ‘سوپرمن‘ و یک فیلم ‘دنیای ژوراسیک’ در دسترس بودند. امید زیادی بود که فروش تابستانی واقعاً بتواند به ۴ میلیارد دلار برسد یا حتی از آن عبور کند. آخرین باری که این اتفاق افتاد، سال ۲۰۲۳ بود که ‘باربنهایمر’ داشتید.»

توجه به تغییرات در سلیقه تماشاگران

لانگ می‌گوید: «استودیوهای هالیوود باید به تغییرات در سلیقه و علاقه‌های تماشاگران عادی توجه کنند.»

او می‌گوید: «آنچه در حال رخ دادن است این است که هالیوود شاهد کاهش علاقه به برخی از فرنچایزهای قدیمی‌تر خود بوده است. این یک مشکل است. شما شاهد تغییراتی در سلیقه‌ها هستید.»

تغییرات در صنعت فیلم

او ادامه می‌دهد: «با نزدیک شدن به تابستان، ایده اینکه ‘لیلو و استیچ’ بزرگترین موفقیت سال باشد یا اینکه Weapons‘ موفقیت بزرگی باشد یا اینکه ‘دنیای ژوراسیک’ از ‘سوپرمن’ و ‘چهار شگفت‌انگیز’ پیشی بگیرد. فکر نمی‌کنم کسی چنین پیش‌بینی‌ای کرده باشد.»

فضا و بروس در همه چیز در جشنواره فیلم تلوراید که به تازگی دوره چهار روزه سنتی خود را در آخر هفته روز کارگر به پایان رساند.

انرژی بزرگ راک ‘ان’ رول در جشنواره

امسال انرژی بزرگ راک ‘ان’ رول در این گردهمایی در ارتفاعات بالا وجود داشت. کارگردان اسکات کوپر، ستاره جرمی آلن وایت و موضوع بروس اسپرینگستین گرد هم آمدند تا فیلم زندگی‌نامه‌ای استودیوهای قرن بیستم “اسپرینگستین: مرا از هیچ‌جا نجات بده” را معرفی کنند. به نظر دبروژ، وایت به خوبی از عهده این کار برآمد.

او واقعاً فوق‌العاده است. این کار چالش‌برانگیز است زیرا به نظر نمی‌رسد که به تصویر کشیدن اسپرینگستین کار سختی باشد. او بسیار آمریکایی است. احساس می‌کنید احتمالاً ۲۰ بازیگر وجود دارند که می‌توانند نقش او را بازی کنند. اما آیا به جز جرمی آلن وایت کسی هست که بتواند آهنگ‌هایی را بخواند که فکر کنید در حال گوش دادن به اسپرینگستین هستید؟ دبروژ با اشتیاق می‌گوید.

پست‌های مرتبط

بررسی فیلم «Twinless»: دوستی عجیب و غریب دو مرد در سوگ از دست دادن دوقلو

بررسی فیلم «Twinless»: دوستی عجیب و غریب دو مرد در سوگ از دست دادن دوقلو

فیلم «Twinless» به کارگردانی جیمز سوئینی، داستان دو مرد را روایت می‌کند که در گروه حمایتی برای دوقلوهای از دست‌رفته ملاقات می‌کنند. این فیلم با بازی دیلن اوبراین، به بررسی سوگواری، تنهایی و…

توسطتوسطفرزاد مطهریشهریور ۱۴, ۱۴۰۴
برندگان جوایز تلویزیونی SDSA: «Severance» و «The Last of Us» درخشش در طراحی صحنه

برندگان جوایز تلویزیونی SDSA: «Severance» و «The Last of Us» درخشش در طراحی صحنه

در مراسم اهدای جوایز انجمن دکوراتورهای صحنه آمریکا، سریال‌های «Severance» و «The Last of Us» به عنوان برندگان اصلی شناخته شدند و این جوایز به پاس دستاوردهای برجسته در طراحی و دکوراسیون صحنه…

توسطتوسطJazz Tangcayمرداد ۲۰, ۱۴۰۴
LISTEN: دیدار دیوید الیسون و تیم جدید پارامونت با رسانه‌ها در نیویورک و لس‌آنجلس؛ پشت‌پرده ۱۰ داستان‌سرای برتر برای تماشا

LISTEN: دیدار دیوید الیسون و تیم جدید پارامونت با رسانه‌ها در نیویورک و لس‌آنجلس؛ پشت‌پرده ۱۰ داستان‌سرای برتر برای تماشا

پادکست “Daily Variety” به بررسی اخبار و روندهای دنیای سرگرمی می‌پردازد و در قسمت اخیر خود به تحلیل جلسات پرسش و پاسخ مدیران جدید Paramount Skydance پس از معامله ۸ میلیارد دلاری پرداخته…

توسطتوسطزیبا برهانیمرداد ۲۵, ۱۴۰۴
کارگردانی دنباله «Once Upon a Time in Hollywood» برای تارانتینو جذاب نیست: نیاز به تجربه‌ای جدید برای فیلم آخر

کارگردانی دنباله «Once Upon a Time in Hollywood» برای تارانتینو جذاب نیست: نیاز به تجربه‌ای جدید برای فیلم آخر

کوئنتین تارانتینو کارگردانی دنباله «روزی روزگاری در هالیوود» را به دیوید فینچر سپرده و به عنوان نویسنده و تهیه‌کننده در پروژه حضور دارد، زیرا نمی‌خواهد فیلم نهایی‌اش یک دنباله باشد و به دنبال…

توسطتوسطزیبا برهانیمرداد ۲۶, ۱۴۰۴
بشنوید: «Weapons» در گیشه تابستانی می‌درخشد؛ چرا تلوراید بهشت عاشقان سینما است؟