📋 خلاصه مقاله:
پادکست «دیلی وریتی» به تحلیل اخبار و روندهای صنعت سرگرمی میپردازد و در گزارش ویژه این هفته، به تلاشهای گیلرمو دل تورو برای ساخت فیلم «فرانکنشتاین» با بازی جیکوب الوردی و اسکار آیزاک پرداخته است. این پروژه که با عشق و علاقه دل تورو ساخته شده، در جشنواره فیلم ونیز به نمایش درمیآید و به عنوان مدعی اسکار معرفی میشود. همچنین، گزارشهایی از کنفرانس گیمزکام و تلاشهای روابط عمومی ESPN برای اپلیکیشن استریم مستقل نیز ارائه شده است.
پادکست «دیلی وریتی» به تحلیل اخبار، روندها و شخصیتهایی میپردازد که در صنعت سرگرمی توجه همگان را به خود جلب کردهاند.
بیش از ۲۰ سال زمان، ۱۲۰ میلیون دلار هزینه و مقدار زیادی پروتز و آرایش لازم بود تا گیلرمو دل تورو بتواند دیدگاه خود از «فرانکنشتاین» را به واقعیت تبدیل کند.
سفر قهرمانانهای که دل تورو با یکی از موجودات بنیادین سینما طی کرده است، موضوع گزارش ویژه این هفته ورایتی است. «فرانکنشتاین» با بازی جیکوب الوردی و اسکار آیزاک به جزئیات فیلمبرداری دشواری میپردازد که نیازمند روزهای طولانی در اسکاتلند و تورنتو بود. برنت لنگ، سردبیر اجرایی ورایتی و رامین ستوده، سردبیر مشترک ورایتی، با همکاری یکدیگر به روایت پشتپرده آخرین نسخه از داستان ماندگار مری شلی پرداختهاند. «فرانکنشتاین» دل تورو در تاریخ ۳۰ اوت در جشنواره فیلم ونیز به نمایش درمیآید که هدف آن معرفی این فیلم به عنوان یک مدعی اسکار است.
«آنچه برای من بیش از همه چشمگیر است، این است که این پروژه چقدر واقعاً از روی عشق و علاقه ساخته شده است»، لنگ میگوید. «این چیزی است که [دل تورو] از زمانی که کودکی کوچک در مکزیک بود، در فکر ساخت آن بوده است. او اولین بار فیلم جیمز ویل ۱۹۳۱ را دید و گفت که به شکلی عمیق و احساسی به آن واکنش نشان داد. موضوعات و پیامهای آن فیلم چیزی است که واقعاً در ذهن او باقی مانده است و او را در ساخت این فیلمها همراهی کرده است. او گفت، ‘فرانکنشتاین در تمام فیلمهای من حضور دارد. در “Blade II” است، در “Cronos” است، در همه کارهایی که انجام دادهام حضور دارد.’ و سرانجام او توانست این کار را انجام دهد پس از تلاشهای فراوان برای راهاندازی آن در استودیوهای مختلف. از طریق قرارداد اولویتدار خود در نتفلیکس، او توانسته است این پروژه را به زندگی بیاورد و آن را در مقیاسی واقعاً بزرگ به اجرا درآورد.»

نسخه ۲۰ اوت مجله Variety به مناسبت جشنواره فیلم ونیز با حضور ستارگان جلد، جیکوب الوردی و اسکار آیزاک
ستوده بر تغییر فیزیکی شگفتانگیزی که الوردی ۶ فوت و ۵ اینچی برای بازی در نقش فرانکنشتاین تجربه کرده است، تأکید میکند.
این بخش همچنین شامل گزارش جنیفر ماس، نویسنده ارشد کسبوکار تلویزیون و بازیهای ویدیویی ورایتی است که این رویداد را به عنوان “دره خورشید صنعت بازی” توصیف میکند — کنفرانس گیمزکام که این هفته در کلن، آلمان برگزار میشود.
ماس میگوید: «جلسات به صورت خصوصی برگزار خواهد شد. مدیران ارشد شرکتهای بازیسازی و توسعهدهندگان درباره پروژههای جدیدشان با یکدیگر گفتگو خواهند کرد. ارائههای متعددی وجود خواهد داشت، اما مهمتر از همه، گفتگوهای فراوانی در جریان است.» او ادامه میدهد: «این مکان مانند دره سیلیکون برای صنعت بازی است. اینجا نوآوران حضور دارند، افراد داخلی در اینجا هستند و افرادی که گفتگو میکنند و معاملات را به سرانجام میرسانند.»
بخش نهایی به گفتگوی برایان استاینبرگ، سردبیر ارشد تلویزیون، درباره آخرین تلاش بزرگ روابط عمومی ESPN برای اپلیکیشن استریم مستقل که در ۲۱ اوت راهاندازی شد، میپردازد. استاینبرگ تجربه خود را با “App-E” — آیکون انیمیشنی که ESPN برای کمک به کاربران در استفاده از این سرویس ایجاد کرده بود، به اشتراک میگذارد. بله، در ارائه رسانهای در ۱۹ اوت، فردی با لباس کلاسیک دیزنی و سر بزرگ App-E به استقبال خبرنگاران در دفاتر مرکزی نیویورک دیزنی آمد.
فراتر از عناصر کیچ، تکنولوژیهای جذابی که ESPN به نمایش گذاشت، بسیار چشمگیر و قابل توجه بودند.
(در تصویر: اسکار آیزاک و جیکوب الوردی از عکاسی جلد Variety)
به پادکست دیلی ویرایتی گوش دهید در iHeartPodcasts، اپل پادکست، آمازون موزیک، اسپاتیفای و سایر پلتفرمهای پادکست.