Image

باب ادنکیرک: چالش‌های نویسندگان جوان در SNL و درس‌هایی که از رد شدن ایده‌ها می‌آموزند

📋 خلاصه مقاله:

باب اودنکرک در مصاحبه‌ای بیان کرد که تجربه نویسندگی در “SNL” به او آموخت که چگونه در “Mr. Show” فضایی آزاد برای نویسندگان ایجاد کند، جایی که ایده‌ها به سرعت رد نمی‌شوند و به همه فرصت منصفانه‌ای برای بیان نظراتشان داده می‌شود.

باب ادنکیرک بیان کرد که برای نویسندگان جوان در برنامه «SNL» بسیار ساده است که ایده‌هایشان توسط کارکنان ارشد رد شود. او اضافه کرد که این تجربه‌ای ارزشمند بود تا بیاموزند چه کارهایی را نباید انجام دهند.

باب اودنکرک در دوران نویسندگی خود در برنامه “Saturday Night Live” درس‌های ارزشمندی برای “Mr. Show” آموخت.

در یکی از قسمت‌های اخیر برنامه “Know Their Lines” مجله Variety، اودنکرک بیان کرد که او و همکارش دیوید کراس فضایی از “آزادی فوق‌العاده” برای نویسندگان “Mr. Show” فراهم کردند. این به این دلیل بود که در زمان کار در “SNL”، اودنکرک گفت که برای نویسندگان جدید “بسیار آسان” بود که ایده‌هایشان به سرعت توسط کارکنان باتجربه رد شود، پیش از آنکه فرصتی برای توضیح کامل داشته باشند.

«هر چیزی که در ‘SNL’ یاد گرفتم و نتوانستم در زمان نوشتن برای ‘SNL’ از آن استفاده کنم، برای ساخت ‘Mr. Show’ به کار بردم»، اودنکیرک به یاد می‌آورد. «در ‘SNL’ برای نویسندگان جوان بسیار آسان بود که ایده‌هایشان به سرعت توسط نویسندگان قدیمی‌تر رد شود.»

اودنکیرک اضافه کرد که وقتی به کار بر روی «Mr. Show» پرداخت، او و کراس مطمئن شدند که به همه کارکنانشان فرصت منصفانه‌ای برای به اشتراک گذاشتن ایده‌هایشان بدهند.

«وقتی به ‘Mr. Show’ رفتم و با دیوید کراس در آنجا مسئولیت داشتم، به نوعی این قانون را گذاشتم که هیچ چیزی را رد نکنید»، اودنکیرک گفت. «باید درباره همه چیز صحبت کنید. باید کاملاً ایده نویسنده را درک کنید قبل از اینکه آن را کنار بگذارید. بنابراین یادگیری اینکه چه کاری نباید از ‘Saturday Night Live’ انجام داد، چیز خوبی بود.»

«آقای شو» در طول چهار فصل از سال‌های ۱۹۹۵ تا ۱۹۹۸ به مدت ۳۰ قسمت پخش شد. این سریال کمدی اسکچ هوشمندانه در طول پخش خود از شبکه HBO موفق به کسب چهار نامزدی جایزه امی شد.

علاوه بر اودنکیرک و کراس، «آقای شو» با حضور بازیگرانی چون تام کنی، جان انیس، جی جانستون، پل اف. تامپکینز، جیل تالی و برت پیزل نیز همراه بود.

پست‌های مرتبط

آنوپارنا روی از هند در اولین حضور در ونیز با «آوازهای درختان فراموش‌شده»: «فضایی برای داستان‌های ما به شیوه خودمان وجود دارد»

آنوپارنا روی از هند در اولین حضور در ونیز با «آوازهای درختان فراموش‌شده»: «فضایی برای داستان‌های ما به شیوه خودمان وجود دارد»

آنوپارنا روی با فیلم «آوازهای درختان فراموش‌شده» در جشنواره ونیز حضور دارد. این فیلم درباره دو زن مهاجر در بمبئی است که با چالش‌های ارتباطی و خاطرات شخصی روبرو می‌شوند. روی از تجربه‌های…

توسطتوسطپیمان نیکخواهشهریور ۱۱, ۱۴۰۴
جرمی رنر: «Knives Out 3» اولین فیلم من پس از حادثه برف‌روب بود و حس خوبی داشت؛ با افرادی که دوستشان دارم…

جرمی رنر: «Knives Out 3» اولین فیلم من پس از حادثه برف‌روب بود و حس خوبی داشت؛ با افرادی که دوستشان دارم…

جرمی رنر پس از حادثه برف‌روب، بازی در «Knives Out 3» را تجربه‌ای مثبت دانست و از حمایت هم‌بازی‌هایش قدردانی کرد. این فیلم به کارگردانی رایان جانسون، در جشنواره تورنتو و سپس در…

توسطتوسطنرگس فرهادیشهریور ۱۵, ۱۴۰۴
جاش برولین: «Weapons» نقطه مقابل محتوای تکراری و خسته‌کننده است؛ مخاطبان به دنبال فیلمسازان بزرگ هستند

جاش برولین: «Weapons» نقطه مقابل محتوای تکراری و خسته‌کننده است؛ مخاطبان به دنبال فیلمسازان بزرگ هستند

جاش برولین در مصاحبه‌ای درباره فیلم جدیدش «Weapons» اظهار داشت که این فیلم با داستانی جذاب و کارگردانی قوی، نقطه مقابل محتوای تکراری و خسته‌کننده استریمینگ است و تجربه‌ای متفاوت و هیجان‌انگیز را…

توسطتوسطزیبا برهانیمرداد ۲۰, ۱۴۰۴
گسترش Rei Pictures به اسپانیا و مکزیک (اختصاصی)

گسترش Rei Pictures به اسپانیا و مکزیک (اختصاصی)

Rei Pictures با تولید فیلم‌های برجسته‌ای مانند «Landmarks» و «Zama» در جشنواره‌های معتبر جهانی شناخته شده است. این شرکت با همکاری Primo Content در حال گسترش به بازارهای بین‌المللی و ورود به تلویزیون…

توسطتوسطپیمان نیکخواهشهریور ۷, ۱۴۰۴
باب ادنکیرک: چالش‌های نویسندگان جوان در SNL و درس‌هایی که از رد شدن ایده‌ها می‌آموزند - سرگرما