Image

برنامه‌های بزرگ استیون ای. اسمیت برای رسانه Straight Shooter Media

📋 خلاصه مقاله:

استیون ای. اسمیت، تحلیل‌گر ورزشی مشهور ESPN، با همکاری کوین فریزر، شرکت تولیدی Straight Shooter Media را توسعه می‌دهد تا پروژه‌های غیرورزشی را دنبال کند. او با قرارداد جدیدی با دیزنی، به دنبال تولید محتوای متنوع و گسترش فعالیت‌های خود در یوتیوب و SiriusXM است. اسمیت و فریزر، که رابطه‌ای قوی دارند، قصد دارند با این همکاری، توجه بیشتری را به خود جلب کنند و نشان دهند که در زمینه‌های مختلف توانایی‌های زیادی دارند.

استیون ای. اسمیت بیشتر به خاطر تفسیرهای ورزشی محبوبش در ESPN شناخته می‌شود. اما در هفته‌های آینده، او امیدوار است که مردم درباره پروژه‌های جدیدی صحبت کنند که می‌تواند او را به چالش کشیدن ژانرها و پروژه‌های مختلف و همچنین حمایت از تلاش‌های دیگر استعدادها سوق دهد.

اسمیت یکی از دوستان نزدیکش، کوین فریزر، مجری باسابقه برنامه “Entertainment Tonight”، را برای کمک به توسعه شرکت تولیدی خود، Straight Shooter Media، به کار گرفته است. بر اساس قراردادی جدید که اسمیت اخیراً با مالک شرکت ESPN، والت دیزنی، منعقد کرده، اسمیت می‌تواند پروژه‌هایی را که به ورزش مرتبط نیستند دنبال کند و مفاهیم و ایده‌های محتوایی بالقوه را شناسایی کند. دیزنی نیز یک دوره ۳۰ روزه برای بررسی اولیه این پروژه‌ها در اختیار دارد.

«ما در حال بررسی این چشم‌انداز متغیر هستیم»، فریزر در یک مصاحبه مشترک با اسمیت می‌گوید. «ما قصد داریم توجه‌ها را به خود جلب کنیم. مردم خواهند گفت، ‘آن‌ها شوخی ندارند.’»

شرکت Straight Shooter Media مستند سریالی “Up For Debate” را برای ESPN تولید کرده و در حال حاضر برنامه “The Stephen A. Smith Show” را در یوتیوب تولید می‌کند. این شرکت ماه آینده دو برنامه جدید و اصلی را در SiriusXM راه‌اندازی می‌کند: یک برنامه ورزشی در کانال Mad Dog Radio Channel 82 و یک برنامه سیاسی در کانال POTUS Channel 124. اسمیت میزبان هر دو برنامه خواهد بود. اسمیت می‌گوید که او “در کانال یوتیوب خود آزادی دارد تا هر تعداد برنامه یا هر چیزی که می‌خواهد انجام دهد که به ورزش مربوط نمی‌شود. ورزش به رادیو SiriusXM و ESPN مرتبط است، اما محتوای غیرورزشی من می‌تواند به هر تعداد که بخواهم در کانال یوتیوب و پادکست‌ها باشد. علاوه بر این، درب برای انجام یک برنامه هفتگی باز است” که می‌تواند چیزی شبیه به “Real Time” بیل ماهر یا “Last Week Tonight” جان اولیور در HBO باشد.

اسمیت می‌گوید که فریزر در این تلاش جدید نقشی کلیدی ایفا می‌کند، زیرا این دو نفر رابطه‌ای قوی و مستحکم با یکدیگر دارند. آنها برای اولین بار در فاکس اسپورتس با هم آشنا شدند، جایی که فریزر به سرعت دریافت که اسمیت “متفاوت از دیگران” است و برای کارهای بزرگتری در نظر گرفته شده است. این دو نفر در طول سال‌ها به طور منظم با هم در تماس بوده‌اند. اسمیت می‌گوید: “ما بسیار، بسیار نزدیک هستیم و بنابراین با یکدیگر صحبت می‌کنیم. ما برای یکدیگر می‌جنگیم و از هم حمایت می‌کنیم.” با این حال، اسمیت اضافه می‌کند که فریزر “هرگز چیزی از من نخواست” حتی زمانی که شهرتش افزایش یافت. اسمیت می‌گوید که مدت‌هاست می‌خواسته کاری برای دوستش انجام دهد و این شامل همکاری با او به عنوان بخشی از شرکت تولیدی جدید است که اسمیت می‌گوید فریزر در آن سهمی نامشخص خواهد داشت.

شاید طرفداران عادی ندانند که چگونه حوزه‌های نفوذ این دو با هم تداخل دارند. اسمیت درباره فریزر می‌گوید: “او کسی بود که در سال ۲۰۰۵ مرا در ESPN استخدام کرد.” به گفته اسمیت، فریزر از مارک شاپیرو، که در آن زمان مدیر ارشد برنامه‌ریزی ESPN بود، درخواست کرد تا اسمیت را به کار بگیرد. بسیاری از مدیران به شاپیرو توصیه کردند که اسمیت را استخدام نکند، به جز نوربی ویلیامسون، که سال‌ها حضور تأثیرگذاری در ESPN داشت و نقش مهمی در شکل‌گیری برنامه‌های استودیویی شبکه ایفا کرد.

اسمیت به یاد می‌آورد: «آن‌ها گفتند، ‘او به درد ما نمی‌خورد. او از جنس ما نیست.’» اما به دلیل اینکه او نظرات قوی در میان کارکنان ارشد برانگیخت، شاپیرو تصمیم گرفت نگاهی دقیق‌تر به توانایی‌های اسمیت بیندازد. فریزر در اولین آزمون اسمیت برای مدیران اجرایی در غول رسانه‌ای ورزشی دیزنی نقش داشت. اسمیت یک آزمون ۲۰ دقیقه‌ای با فریزر انجام داد و در عرض نیم ساعت پس از ترک ESPN، پیشنهادی برای یک قرارداد جدید سه ساله دریافت کرد. او به یاد می‌آورد: «مارک شاپیرو آن را بهترین آزمونی که تا به حال دیده بود، نامید.» امروزه، شاپیرو که اکنون یک افسر اجرایی در WME و همچنین TKO Sports است، به همراه جان روزن که شرکت استعدادیابی Envisionary را اداره می‌کند، منافع اسمیت را در بسیاری از زمینه‌ها نمایندگی می‌کند.

فریزر تجربه‌ای فراتر از تلویزیون دارد و سایت HipHollywood.com را برای اخبار سرگرمی شهری تأسیس کرده است.

اسمیت با اشتیاق فراوان می‌خواهد نشان دهد که به عنوان یک تهیه‌کننده و برنامه‌نویس چه توانایی‌هایی دارد و اکنون می‌گوید: “ما امکانات و مسیرهای بسیاری برای کاوش در پیش داریم.”

پست‌های مرتبط

لوئی ویتون، شنل، هرمس، ویلی چاواریا و ون کلیف و آرپلز: محبوب‌ترین برندها در eBay

لوئی ویتون، شنل، هرمس، ویلی چاواریا و ون کلیف و آرپلز: محبوب‌ترین برندها در eBay

گزارش روند eBay برای پاییز ۲۰۲۵ نشان می‌دهد که تجمل لمسی، سیلوئت‌های بیانی، تلفیق طبیعت با زندگی شبانه، سیالیت در تناسب و جزئیات دراماتیک از جمله روندهای برجسته هستند. برندهای لوکس با میراث…

توسطتوسطفرزاد مطهریمرداد ۳۰, ۱۴۰۴
لغو تمامی تاریخ‌های تور Kneecap در آمریکا، اما اجرای کانادا طبق برنامه ادامه دارد

لغو تمامی تاریخ‌های تور Kneecap در آمریکا، اما اجرای کانادا طبق برنامه ادامه دارد

گروه رپ ایرلندی Kneecap به دلیل تداخل با جلسه دادگاه یکی از اعضا، تور آمریکا را لغو کرد اما کنسرت‌های کانادا طبق برنامه برگزار می‌شود. این گروه به دلیل اظهارات جنجالی در کوآچلا…

توسطتوسطپیمان نیکخواهشهریور ۳, ۱۴۰۴
گروه کالج NIL اولین موج قراردادهای ۳۵ میلیون دلاری ورزشکاران را تصویب کرد

گروه کالج NIL اولین موج قراردادهای ۳۵ میلیون دلاری ورزشکاران را تصویب کرد

کمیسیون ورزش‌های کالج در دو ماه اول فعالیت خود ۷۹.۸ میلیون دلار معاملات NIL ثبت کرده و ۲۸,۴۳۲ ورزشکار را در پلتفرم NIL Go ثبت کرده است. ارزش قراردادهای تأیید شده ۳۵.۴ میلیون…

توسطتوسطنرگس فرهادیشهریور ۱۵, ۱۴۰۴
نقد فیلم «Roofman»: جذابیت چانینگ تیتوم در نقش فراری بی‌خانمان در فروشگاه Toys ‘R’ Us

نقد فیلم «Roofman»: جذابیت چانینگ تیتوم در نقش فراری بی‌خانمان در فروشگاه Toys ‘R’ Us

در فیلم “Roofman” به کارگردانی درک سیانفرانس، داستان واقعی جفری منچستر، دزد معروف به “Roofman”، روایت می‌شود. او با روش‌های غیرمعمول و باوجدان، رستوران‌های مک‌دونالدز را سرقت می‌کرد. فیلم بر زندگی او پس…

توسطتوسطنرگس فرهادیشهریور ۱۶, ۱۴۰۴
برنامه‌های بزرگ استیون ای. اسمیت برای رسانه Straight Shooter Media - سرگرما