Image

جیمی کیمل گزارش‌های ضرر ۴۰ میلیون دلاری «Late Show» استفن کولبر را رد کرد: «اصلاً امکان ندارد»

📋 خلاصه مقاله:

جیمی کیمل در مصاحبه‌ای با ورایتی درباره نامزدی‌های امی خود و حمایت از استیون کولبرت صحبت کرد و به دفاع از تلویزیون شبانه و اقتصاد رسانه پرداخت. او همچنین به شایعات درباره ضرر مالی برنامه کولبرت پاسخ داد و بر اهمیت آزادی بیان تأکید کرد. کیمل از دوستی‌های خود با دیگر مجریان شبانه و تجربه‌های شخصی‌اش، از جمله داستانی خنده‌دار با مت دیمون، سخن گفت.

در یک مصاحبه صریح، مجری برنامه شبانه همچنین توضیح می‌دهد که چرا در جوایز امی به کلبرت رأی داده است.

در خشم جیمی کیمل چیزی تازه و جذاب نهفته است.

ورایتی این مصاحبه را با مجری، تهیه‌کننده و کمدین برنده امی در اواسط جولای برنامه‌ریزی کرد، درست پس از آنکه او از دریافت سه نامزدی امی پرایم‌تایم برای سریال گفتگوی برجسته (“جیمی کیمل لایو!” شبکه ABC)، مجری برنامه مسابقه‌ای (“چه کسی می‌خواهد میلیونر شود” شبکه ABC) و سریال کوتاه کمدی، درام یا واریته (“سوراخ خرگوش با جیمی کیمل” در یوتیوب) مطلع شد.

زمان‌بندی این مصاحبه پیش از لغو برنامه “The Late Show with Stephen Colbert” توسط CBS بود، درست پس از آنکه FCC اعلام کرد که ادغام بین Paramount و Skydance Studios را تأیید کرده است. بسیاری از تحلیلگران صنعت و منتقدان این حرکت را به عنوان تسلیم در برابر دولت ترامپ تعبیر کرده‌اند. تحلیلگران رسانه‌ای اطلاعاتی از منابع داخلی به اشتراک گذاشته‌اند که نشان می‌دهد برنامه کولبرت که از سال ۲۰۱۵ پخش می‌شود، سالانه ۴۰ میلیون دلار زیان می‌دهد.

کیمیل این ادعاها را بی‌اساس می‌داند و به اینجا ختم نمی‌شود.

آنچه در ابتدا به عنوان گفتگویی درباره نامزدی‌های امی او برنامه‌ریزی شده بود، به سرعت به دفاع پرشور یک کهنه‌کار صنعت از تلویزیون شبانه و یک کلاس درس در اقتصاد رسانه تبدیل شد. کیمل که به وضوح از اطلاعات نادرست گسترده درباره صنعت خود ناامید شده بود، به طور فعالانه به سوالات عمیق‌تری درباره جنبه‌های تجاری تلویزیون، هزینه‌های وابسته و چشم‌انداز در حال تحول برنامه‌های کمدی تشویق کرد. پیام او روشن بود: گزارش‌های مربوط به مرگ تلویزیون شبانه به شدت اغراق‌آمیز بوده است.

در یک مصاحبه گسترده و صریح با ورایتی، کیمل با دقت و تجربه‌ای که از دهه‌ها حضور در این صنعت به دست آورده، تصورات نادرست درباره این حوزه را روشن می‌کند. او عشق و تحسین عمیق خود را نسبت به کولبرت ابراز می‌دارد و همچنین داستانی ناگفته از مت دیمون را به اشتراک می‌گذارد که به همان اندازه خنده‌دار و کاملاً با شخصیت او همخوانی دارد.

تبریک می‌گویم که امسال در نامزدی‌های امی بسیار موفق بودید و سه نامزدی کسب کردید. آیا در ۵۷ سالگی انتظار داشتید که در چنین موقعیتی باشید؟

هرگز تصور نمی‌کردم که در چنین موقعیتی قرار بگیرم. همیشه آرزو داشتم که یک دی‌جی در یک ایستگاه رادیویی باشم و اگر می‌توانستم در شهر زادگاهم لاس وگاس شغلی پیدا کنم، نمی‌دانم که آیا هرگز آنجا را ترک می‌کردم یا نه. تقریباً مطمئنم که از آن شغل اخراج می‌شدم و مجبور به ترک آنجا می‌شدم، با توجه به سابقه‌ام. اما این همه چیز بسیار فراتر از آن چیزی است که تصور می‌کردم.

شما یک بیلبورد در سانتا مونیکا و لا سینگا نصب کرده‌اید که اعلام می‌کند امسال به استیون کولبرت رأی می‌دهید. چه ذهنیتی پشت این کار وجود دارد؟

به نظر می‌رسد که رأی دادن به استفن حداقل کاری است که در این لحظه می‌توانیم انجام دهیم و اگر او برنده شود، بیانیه‌ای قوی خواهد بود. البته، جوایز همیشه اهمیت زیادی ندارند، اما گاهی اوقات اهمیت پیدا می‌کنند و در این مورد، فکر می‌کنم اهمیت خواهد داشت. بنابراین انتظار دارم که استفن برنده جایزه امی شود، زیرا فکر می‌کنم مردم به شدت از اتفاقاتی که برای او و برنامه‌اش افتاده است، ناراحت هستند.

درباره نامزدی خود برای مجری برنامه بازی صحبت کنید. چه چیزی در ورود به این کار متفاوت بود؟

من کارم را به عنوان مجری برنامه‌های تلویزیونی آغاز کردم. اولین تجربه تلویزیونی‌ام به عنوان هم‌مجری در برنامه “Win Ben Stein’s Money” در شبکه Comedy Central بود. در همان سال اول، بن و من جایزه امی برای بهترین مجری برنامه‌های تلویزیونی را بردیم. ما هرگز به هیچ مراسم اهدای جوایزی نرفته بودیم و باورمان نمی‌شد که حتی نامزد شده‌ایم. فکر می‌کنم تنها دلیلی که ما نامزد شدیم این بود که برنامه‌های تلویزیونی زیادی در حال پخش نبود. اینکه ما بتوانیم الکس تربک و پت ساجک را شکست دهیم — هیچ تصوری از آن نداشتیم، هیچ توهمی. فقط از اینکه به نیویورک برای مراسم امی پرواز کرده بودیم خوشحال بودیم. و وقتی برنده شدیم، جایزه امی خود را به سوزان لوچی دادم، که وقتی صحبت از شکست‌های متوالی می‌شود، او معروف‌ترین بازیگر با یکی از طولانی‌ترین رکوردهاست. بنابراین وقتی برنده شدم، بن تمام وقت را صحبت کرد و من فقط گفتم، این مضحک است که ما برای اولین بار اینجا هستیم و امی را بردیم و سوزان لوچی آنجا نشسته و یکی ندارد. من پایین رفتم، او در ردیف جلو بود، و جایزه امی خود را به او دادم و به جای خود برگشتم.

شما همبستگی فوق‌العاده‌ای با دیگر مجریان برنامه‌های شبانه نشان داده‌اید، به‌ویژه در جریان وضعیت کولبرت. لطفاً درباره این دوستی‌ها بیشتر توضیح دهید.

ما واقعاً به هم نزدیک شده‌ایم. به‌ویژه در طول اعتصاب، این نزدیکی بیشتر شد. مکالمات طولانی و سرگرم‌کننده‌ای درباره چگونگی مدیریت وضعیت داشتیم و تصمیم گرفتیم یک پادکست راه‌اندازی کنیم. حالا این یک زنجیره متنی است – و به طور مکرر. فکر می‌کنم همه ما شوکه و ناامید شدیم که چنین چیزی در آمریکا رخ می‌دهد و همچنین ناامید شدیم که نمی‌بینیم افراد بیشتری در جناح راست قدم بردارند و بگویند، “هی، این درست نیست.” ساکت کردن کمدین‌ها، مفسران، یا هر کسی که بخواهید به مردم بگویید… باید بگویم، اگر جو بایدن از قدرت خود برای کنار گذاشتن شان هنیتی از هوا استفاده کرده بود، ممکن است تعجب کنید که من از آن حمایت نمی‌کردم. در واقع، من در آن وضعیت از شان هنیتی حمایت می‌کردم، زیرا فکر می‌کردم یکی از اصول بنیادین این کشور آزادی بیان است. اما به نظر می‌رسد مردم اهمیتی به حفاظت از آن نمی‌دهند مگر اینکه با آنها موافق باشید.

بیایید درباره آن زنجیره پیامکی صحبت کنیم. آیا ممکن است وزیر دفاع و مجری سابق فاکس نیوز، پیت هگست، “به طور تصادفی” به آن زنجیره اضافه شده باشد تا برنامه‌های جنگی را فاش کند؟

تنها به صورت ناخواسته.

گزارش‌هایی منتشر شده که برنامه کلبرت سالانه ۴۰ میلیون دلار ضرر می‌دهد. نظر شما در این باره چیست؟

فقط می‌خواهم بگویم که این ایده که برنامه استیون کولبر سالانه ۴۰ میلیون دلار ضرر می‌دهد، کاملاً بی‌معنی است. این افرادی که به اصطلاح تحلیل‌گر بودجه‌های برنامه‌ها هستند — نمی‌دانم چه کسانی هستند، اما مطمئنم که نمی‌دانند درباره چه چیزی صحبت می‌کنند. به نظر می‌رسد که فقط بر درآمد تبلیغاتی تمرکز کرده‌اند و کاملاً فراموش کرده‌اند که هزینه‌های وابسته که به صدها میلیون — شاید حتی میلیاردها — می‌رسد و باید درصدی از این هزینه‌ها را به برنامه‌های شبانه اختصاص داد. واقعاً شگفت‌آور است که رسانه‌ها چقدر کم درباره نحوه کار رسانه‌ها می‌دانند. هیچ شانسی وجود ندارد که این ارقام حتی نزدیک به واقعیت باشند. حتی همین — این تمام چیزی است که باید بدانید. ناگهان او سالانه ۴۰ میلیون دلار ضرر می‌دهد؟ به شما می‌گویم، در ده سال اولی که برنامه را اجرا کردم، ادعا می‌کردند که ما هیچ پولی در نمی‌آوریم — و ما پنج برابر بیشتر از حالا بیننده در ABC داشتیم. چه کسی می‌داند حقیقت چیست؟ تنها چیزی که می‌دانم این است که آنها همچنان به ما پول می‌دهند — و این همان چیزی است که باید بدانید.

آیا تلویزیون شبانه واقعاً به پایان رسیده است؟

چرا مردم باید به استفن کولبرت در امی‌ها رأی دهند؟

او نه تنها فردی مهربان است، بلکه بسیار اخلاق‌مدار و اصول‌گرا نیز هست. او انسانی فروتن و خاکی و در عین حال بسیار باهوش است. امیدوارم هر کاری که در آینده انجام می‌دهد، حتی از کارهای قبلی‌اش نیز قدرتمندتر باشد و به نظرم این امر کاملاً ممکن است.

یک شب مت دیمون برای شام به خانه من آمد. من دنده خوک درست کرده بودم. او دیر رسید و خیلی گرسنه بود و شروع به خوردن سریع کرد. ناگهان با یک دنده خوک دچار خفگی شد. آن دنده حدود یک ساعت و نیم در گلویش گیر کرده بود. برادرش هم آنجا بود. من گفتم، “باید او را به بیمارستان ببریم”، چون اگر او در خانه من بمیرد، برای بقیه عمرم به زندان می‌روم. هرگز نمی‌توانم این را به عنوان چیزی جز یک قتل توضیح دهم. ما در یوتیوب جستجو کردیم و در نهایت به این نتیجه رسیدیم که خوردن تکه‌های کوچک نان می‌تواند آن دنده را به سمت معده‌اش هدایت کند — و نان او را نجات داد. ما چندین بار روش هایملیخ را امتحان کردیم، اما دنده خیلی پایین رفته بود.

آیا نظر نهایی درباره وضعیت سیاسی فعلی و ترامپ دارید؟

من دیدم که او [ترامپ] در رویداد WWE شب دیگر هو شد و واقعاً خوشحال شدم. مثل اینکه، می‌دانید چه؟ اگر ترامپ در کشتی هو می‌شود، آمریکا دارد به واقعیت پی می‌برد.

این مصاحبه ویرایش و خلاصه شده است.

پست‌های مرتبط

امضای قرارداد کومیل نانجیانی برای شش فیلم مارول قبل از «Eternals»: «فکر می‌کردم شغل ۱۰ سال آینده‌ام است» اما هیچ‌کدام اتفاق نیفتاد

امضای قرارداد کومیل نانجیانی برای شش فیلم مارول قبل از «Eternals»: «فکر می‌کردم شغل ۱۰ سال آینده‌ام است» اما هیچ‌کدام اتفاق نیفتاد

کمیل نانجیانی برای شش فیلم مارول قرارداد امضا کرد و انتظار داشت این کار شغل او برای ۱۰ سال آینده باشد، اما شکست فیلم «جاودانگان» او را به مشاوره روانی سوق داد. او…

توسطتوسطعلی محتشمشهریور ۳, ۱۴۰۴
نگاهی به بحران کریسمس کیت وینسلت در اولین کارگردانی او «Goodbye June»

نگاهی به بحران کریسمس کیت وینسلت در اولین کارگردانی او «Goodbye June»

کیت وینسلت در اولین تجربه کارگردانی خود با فیلم «خداحافظ ژوئن» به بررسی دینامیک خانوادگی در فصل تعطیلات می‌پردازد. این فیلم با بازیگران برجسته‌ای چون هلن میرن و تونی کولت، داستان خانواده‌ای را…

توسطتوسطسارا رستگارشهریور ۷, ۱۴۰۴
YouTube سه میلیون دلار به هنرمندان لس آنجلس برای بازسازی خانه‌های آسیب‌دیده از آتش‌سوزی کمک می‌کند

YouTube سه میلیون دلار به هنرمندان لس آنجلس برای بازسازی خانه‌های آسیب‌دیده از آتش‌سوزی کمک می‌کند

یوتیوب با تخصیص ۳ میلیون دلار به هنرمندان خلاق لس‌آنجلس که در اثر آتش‌سوزی‌های اخیر خانه‌هایشان آسیب دیده است، به حمایت از جامعه هنری این شهر پرداخته و با همکاری Entertainment Community Fund…

توسطتوسطTodd Spanglerمرداد ۱۹, ۱۴۰۴
نقد فیلم «My Tennis Maestro»: جذابیت پیرفرانچسکو فاوینو در کمدی-درام ایتالیایی جذاب

نقد فیلم «My Tennis Maestro»: جذابیت پیرفرانچسکو فاوینو در کمدی-درام ایتالیایی جذاب

فیلم «استاد تنیس من» به کارگردانی آندریا دی استفانو، داستان بلوغ ورزشی یک بازیکن تنیس ۱۳ ساله و مربی خسته‌اش را در سفری جاده‌ای در ایتالیا روایت می‌کند. این فیلم به بررسی روابط…

توسطتوسطزیبا برهانیشهریور ۱۵, ۱۴۰۴
جیمی کیمل گزارش‌های ضرر ۴۰ میلیون دلاری «Late Show» استفن کولبر را رد کرد: «اصلاً امکان ندارد» - سرگرما