Image

کارگردانی دنباله «Once Upon a Time in Hollywood» برای تارانتینو جذاب نیست: نیاز به تجربه‌ای جدید برای فیلم آخر

📋 خلاصه مقاله:

کوئنتین تارانتینو کارگردانی دنباله «روزی روزگاری در هالیوود» را به دیوید فینچر سپرده و به عنوان نویسنده و تهیه‌کننده در پروژه حضور دارد، زیرا نمی‌خواهد فیلم نهایی‌اش یک دنباله باشد و به دنبال تجربه‌ای جدید است. او همچنین به دلیل شباهت به کارهای قبلی‌اش، پروژه «منتقد فیلم» را لغو کرده است.

کوئنتین تارانتینو با خوشحالی وظایف کارگردانی دنباله‌ی بسیار مورد انتظار «روزی روزگاری در هالیوود» را به دیوید فینچر در نتفلیکس واگذار کرده است.

در یک مصاحبه اخیر در پادکست «کلیسای تارانتینو»، این برنده دو جایزه اسکار اظهار داشت که از کارگردانی «ماجراهای کلیف بوث» صرف‌نظر کرده است، زیرا ایده‌ی اینکه فیلم نهایی‌اش یک دنباله باشد، او را به وجد نمی‌آورد.

«من این فیلمنامه را دوست دارم، اما احساس می‌کنم هنوز در همان مسیری قدم می‌زنم که قبلاً رفته‌ام»، تارانتینو توضیح داد. «این موضوع کمی مرا بی‌انگیزه کرده است. این آخرین فیلم باید به گونه‌ای باشد که دوباره ندانم چه کار می‌کنم. باید در قلمروی ناشناخته قدم بگذارم.»

او به تحسین فینچر پرداخت و افزود که حضور او نمادی از اهمیت فیلم برای نتفلیکس است.

«فکر می‌کنم من و دیوید فینچر دو کارگردان برتر هستیم»، او گفت. «بنابراین این ایده که دیوید فینچر واقعاً می‌خواهد کار من را اقتباس کند، به نظر من نشان‌دهنده جدیتی نسبت به کار من است که باید مورد توجه قرار گیرد.»

تارانتینو همچنان به عنوان نویسنده و تهیه‌کننده در این پروژه حضور دارد. او اظهار داشت که اگر تولید به حضور او نیاز داشته باشد، “در دسترس” خواهد بود. “من بین اینجا و اسرائیل در حال رفت و آمد هستم، بنابراین هر روز در صحنه نخواهم بود. اما بله، اگر به من نیاز داشته باشند که کاری انجام دهم، می‌دانید، انجام خواهم داد.”

در همان مصاحبه، تارانتینو توضیح داد که چرا فیلم دهم و نهایی او، “منتقد فیلم”، لغو شد. مشابه دلیلی که او از “ماجراهای کلیف بوث” گذشت، این فیلم بیش از حد به کارهای قبلی او نزدیک بود و برای آخرین تلاش کارگردانی او شایسته نبود.

«من واقعاً هیجان‌زده نبودم که چیزی را که در مرحله پیش‌تولید نوشتم، به صورت دراماتیک درآورم. بخشی از این عدم هیجان به این دلیل بود که از مهارت‌هایی که از ‘روزی روزگاری در هالیوود’ یاد گرفتم استفاده می‌کردم؛ اینکه چگونه لس‌آنجلس را به هالیوود سال ۱۹۶۹ تبدیل کنیم بدون استفاده از CGI؟» تارانتینو گفت. «این کاری بود که باید انجام می‌دادیم و باید به آن دست می‌یافتیم. مطمئن نبودیم که می‌توانیم این کار را انجام دهیم. … ‘منتقد فیلم’، چیزی برای کشف کردن نداشت. من قبلاً کم و بیش می‌دانستم که چگونه لس‌آنجلس را به زمانی قدیمی‌تر تبدیل کنم. این کار خیلی شبیه به کار قبلی بود.»

پست‌های مرتبط

چگونه مسابقات قهرمانی تور ۲۰۲۵ و فینال FedExCup را آنلاین تماشا کنیم؟

چگونه مسابقات قهرمانی تور ۲۰۲۵ و فینال FedExCup را آنلاین تماشا کنیم؟

فینال FedExCup 2025 در باشگاه گلف East Lake آتلانتا برگزار می‌شود و ۳۰ بازیکن برتر تور PGA از ۲۱ تا ۲۴ اوت به رقابت می‌پردازند. اسکاتی شففلر با پیشتازی در جدول رده‌بندی، به…

توسطتوسطعلی محتشممرداد ۳۰, ۱۴۰۴
فهرست برندگان جوایز MTV VMAs 2025: Sombr و Tate McRae در میان برندگان اولیه

فهرست برندگان جوایز MTV VMAs 2025: Sombr و Tate McRae در میان برندگان اولیه

سومبر جایزه بهترین آلترناتیو را برای آهنگ “Back to Friends” در وی‌ام‌ای دریافت کرد و از خانواده و طرفدارانش تشکر کرد. لیست نامزدها شامل هنرمندانی چون آریانا گرانده، بیلی آیلیش و لیدی گاگا…

توسطتوسطسارا رستگارشهریور ۱۷, ۱۴۰۴
آیا مدودف درباره دستمزد داوران یو.اس. اوپن اشتباه می‌کرد؟

آیا مدودف درباره دستمزد داوران یو.اس. اوپن اشتباه می‌کرد؟

دنیل مدودف در اوپن آمریکا ۲۰۲۵ به داور توهین کرد و ادعا کرد که داوران به ازای هر مسابقه حقوق می‌گیرند. اما فدراسیون تنیس ایالات متحده تأیید کرد که داوران به صورت روزانه…

توسطتوسطسارا رستگارشهریور ۳, ۱۴۰۴
جادوگر شهر اُز در Sphere: هوش مصنوعی اخلاقی و اجرای جدید «Somewhere Over the Rainbow» برای مخاطبان مدرن

جادوگر شهر اُز در Sphere: هوش مصنوعی اخلاقی و اجرای جدید «Somewhere Over the Rainbow» برای مخاطبان مدرن

نمایش «جادوگر شهر اوز» در Sphere با استفاده از هوش مصنوعی اخلاقی و فناوری‌های نوین، تجربه‌ای حسی و بی‌نظیر ارائه می‌دهد. این نمایش با بازخوانی آهنگ «Somewhere Over the Rainbow» و استفاده از…

توسطتوسطنرگس فرهادیشهریور ۱, ۱۴۰۴
کارگردانی دنباله «Once Upon a Time in Hollywood» برای تارانتینو جذاب نیست: نیاز به تجربه‌ای جدید برای فیلم آخر - سرگرما