📋 خلاصه مقاله:
پادکست “Daily Variety” به بررسی اخبار و روندهای دنیای سرگرمی میپردازد و در قسمت اخیر خود به تحلیل جلسات پرسش و پاسخ مدیران جدید Paramount Skydance پس از معامله ۸ میلیارد دلاری پرداخته است. مدیران بر تعهد به سرمایهگذاری در زیرساختها و محتوای خانوادهمحور تأکید کردند و هدف خود را رقابت با Disney+ و HBO Max اعلام کردند.
پادکست ‘Daily Variety’ به تحلیل اخبار، روندها و شخصیتهایی میپردازد که در دنیای سرگرمی توجه همگان را به خود جلب کردهاند.
در هفته اول پس از نهایی شدن معامله ۸ میلیارد دلاری، مدیریت جدید در Paramount Skydance بخشی از زمان خود را به گفتگو با خبرنگاران حوزه رسانه در نیویورک و لسآنجلس اختصاص داد. مدیرعامل دیوید الیسون و دیگران در جلسات جداگانهای در دفتر Paramount در تایمز اسکوئر و استودیوی Paramount در هالیوود به سوالات پاسخ دادند.
حال و هوا چگونه بود؟ چشماندازی که توسط الیسون، رئیس Paramount جف شل و معاونان کلیدی که فیلم، تلویزیون و استریمینگ را مدیریت میکنند، چگونه ترسیم شد؟ در قسمت امروز پادکست “Daily Variety”، میزبان سینتیا لیتلتون و سردبیر تجاری Variety تاد اسپنگلر یادداشتهای خود را درباره جلسات پرسش و پاسخ نیویورک و لسآنجلس مقایسه میکنند.
«پیامی که دریافت کردیم این بود که دیوید الیسون گفت: ببینید، ما قصد داریم تخصص سیلیکون ولی را که این شرکت فاقد آن بوده، وارد کنیم، اما همچنان به ریشههای خلاقانه خود یا ریشههای خلاقانه پارامونت وفادار خواهیم ماند.» اسپنگلر مشاهده میکند. «و سپس جری کاردینال، که یک سرمایهگذار بزرگ و رئیس ردبرد کپیتال است، گفت: ‘ببینید، ما مدیران حرفهای هستیم. ما وارد میشویم و این داراییها را بهتر از قبل مدیریت خواهیم کرد.’»
در لس آنجلس، پیام بسیار مشابه بود و بر منابعی که صاحبان جدید آمادهاند برای زیرساختها، فناوری و محتوا اختصاص دهند، تأکید داشت.
«در رویداد ما با جری صحبت کردم و او بسیار مصمم بود. ‘ما سرمایهگذاری خواهیم کرد،’» لیتلتون اشاره میکند. «همه آنها تعهد کردند که به طور قابل توجهی سرمایهگذاری را افزایش دهند تا Paramount+ را به رقیبی در کنار Disney+ و HBO Max تبدیل کنند. تو و من هر دو میدانیم که اگر آنها در این مورد جدی باشند، این کار نیاز به سرمایهگذاری کلانی دارد.»
یکی دیگر از حوزههای تمرکز برای شرکت ادغام شده، محتوای مناسب خانواده خواهد بود. این امر برای شرکتی که مالک Nickelodeon است طبیعی است، که همچنان به عنوان یک موتور محتوا برای شرکت عمل میکند، حتی با کاهش کسب و کار کابل خطی.
«یکی دیگر از نکاتی که در پرسشهای ما برجسته شد این بود که دیوید الیسون و دانا گلدبرگ، که نقش بسیار مهمی در هدایت فیلم و تلویزیون خواهند داشت، هر دو تعهد قویای برای حمایت از برنامههای خانوادگی و برنامههای کودکان دادند»، لیتلتون میگوید. «بدیهی است که آنها نیکلودئون دارند و استودیویی که فیلمهای خانوادگی تولید میکند، اما هر دو تأکید کردند که این بازاری است که برای آنها بسیار مهم است. دیوید الیسون دو دختر جوان در خانه دارد و این بدون شک بر نحوه هدایت این شرکت تأثیر خواهد گذاشت.»
همچنین در این قسمت، جنل رایلی، معاون سردبیر جوایز و ویژگیهای ورایتی، داستان پشت پرده ویژگی ورایتی را بیان میکند. رایلی میگوید تعریف آزادتر «داستانگو» باعث شد تا ترکیبی متنوع از رقبا برای بررسی در نظر گرفته شود.
«ما گفتوگوهای زیادی درباره اینکه داستانگو کیست و چگونه شامل جنبههای مختلفی میشود که شاید بهطور معمول به آنها فکر نکنید، داشتیم»، رایلی میگوید. «امسال، ما هدر کریستین را داریم که هنرمندی در عرصه تئاتر است و کتاب مینویسد، موسیقی و اشعار میسازد، اجرا میکند و برای برنامههای Adult Swim موسیقی متن میسازد.»