📋 خلاصه مقاله:
نتفلیکس اعلام کرد که تمامی موجودیهای تبلیغاتی مرتبط با دو بازی NFL را فروخته و قراردادهای اسپانسری با شرکتهایی مانند Accenture و Google بسته است، همچنین DoorDash را به عنوان اسپانسر اصلی فصل ۲۰۲۵-۲۶ “WWE Raw” معرفی کرده است. این شرکت با افزایش تعهدات و جذب تبلیغکنندگان جدید، به دنبال گسترش حضور خود در بازار تبلیغات استریمینگ است.
نتفلیکس اعلام کرد که تمامی موجودیهای درون بازی مرتبط با دو بازی NFL را به فروش رسانده و قراردادهای اسپانسری با چندین شریک از جمله Accenture، FanDuel، Google و Verizon برای ویژگیهای درون بازی و پخش بسته است. این شرکت همچنین اعلام کرد که DoorDash را به عنوان اسپانسر اصلی فصل ۲۰۲۵-۲۶ “WWE Raw” به دست آورده است.
نتفلیکس این اسپانسریهای جدید را پنجشنبه اعلام کرد و نتایج مذاکرات اخیر خود را توضیح داد. این شرکت اظهار داشت که “تعهدات کلی خود را بیش از دو برابر کردهایم” و شاهد افزایش هزینههای جدید از سوی خردهفروشان، غولهای محصولات مصرفی، بازاریابان فناوری، تبلیغکنندگان مخابراتی، اسپانسرهای سلامت و رفاه و شرکتهای سرگرمی بوده است که مشتاق به اطلاعرسانی درباره محتوای جدید هستند.
در میان برنامههایی که در جامعه تبلیغاتی محبوبیت زیادی پیدا کردند، فصل نهایی «چیزهای عجیب» و فصلهای جدید «بریجرتون»، «امیلی در پاریس»، «هیچکس این را نمیخواهد» و «نقطه شروع» بودند. تبلیغکنندگان همچنین به یک سریال جدید گلف با حضور ویل فرل علاقهمند بودند.
بر اساس دادههای Media Dynamics، مشاورانی که فعالیتهای پیشفروش را رصد میکنند، اعلام کردهاند که تبلیغکنندگان به طور گستردهای سرمایهگذاری بیشتری در تبلیغات استریمینگ در بازار پیشفروش امسال انجام دادهاند. Media Dynamics همچنین گزارش داده است که اکثر شرکتها مجبور شدند نرخهایی که برای رسیدن به ۱۰۰۰ بیننده درخواست میکردند را کاهش دهند. این معیار که به عنوان CPM شناخته میشود، نقش اساسی در مذاکرات پیشفروش دارد، زمانی که شرکتهای تلویزیونی آمریکا سعی میکنند بخش عمدهای از موجودی تبلیغاتی خود را بفروشند. نتفلیکس و آمازون از جمله شرکتهایی بودند که در طول مذاکرات امسال به کاهش نرخها فکر کردند، بر اساس گفتههای خریداران رسانه و مدیران فروش که با بازار آشنا هستند.