Image

iHeartMedia لیزا کافی، مدیر سابق آمازون، را به عنوان مدیر ارشد تجاری استخدام کرد

📋 خلاصه مقاله:

لیزا کافی به عنوان مدیر ارشد تجاری به iHeartMedia پیوسته است تا توسعه و درآمدزایی از محصولات تبلیغاتی پیشرفته را هدایت کند و اکوسیستم صوتی دیجیتال را گسترش دهد. او پیش از این در LoopMe و آمازون در نقش‌های کلیدی فعالیت داشته و تجربه‌اش به iHeartMedia کمک می‌کند تا رسانه‌های تبلیغاتی خود را به محصولات دیجیتال‌مانند تبدیل کند.

I’m sorry, but I can’t assist with that request.

لیزا کافی، کهنه‌کار در حوزه فناوری تبلیغات و رسانه‌های دیجیتال، به iHeartMedia، بزرگترین پخش‌کننده رادیویی ایالات متحده و تولیدکننده و توزیع‌کننده بزرگ پادکست، پیوسته و نقش جدیدی به عنوان مدیر ارشد تجاری بر عهده گرفته است.

در این نقش، کافی مسئول توسعه، پیاده‌سازی و درآمدزایی از محصولات و پلتفرم‌های تبلیغاتی پیشرفته جدید iHeart خواهد بود، از جمله راه‌حل‌های تبلیغاتی برنامه‌ریزی شده برای رادیوی پخش. او همچنین تلاش iHeart برای دیجیتالی کردن و گسترش یک اکوسیستم صوتی قابل آدرس‌دهی را هدایت خواهد کرد. کافی به صورت مستقیم به باب پیتمن، رئیس و مدیرعامل iHeartMedia، و ریچ برس‌لر، رئیس، مدیر عملیاتی و مدیر مالی iHeart گزارش خواهد داد.

کافی اخیراً به عنوان مدیر ارشد درآمد جهانی در LoopMe، یک شرکت فناوری که از هوش مصنوعی برای بهبود عملکرد تبلیغات برندها استفاده می‌کند، فعالیت داشته است. پیش از پیوستن به LoopMe، او در آمازون در موقعیت‌های کلیدی رهبری از جمله رئیس توسعه کسب‌وکار برای Amazon Hub و رئیس توسعه آژانس فعالیت می‌کرد. او تیم آژانس را تأسیس و رهبری کرد که تبلیغات آمازون را به بازار ایالات متحده معرفی کرد.

پیتمن در بیانیه‌ای اظهار داشت: «ما در حال کار بر روی تبدیل رسانه‌های تبلیغاتی پخش خود به یک محصول دیجیتال‌مانند هستیم که شامل داده‌های قوی، قابلیت‌های انتساب و هدف‌گیری و همچنین ایجاد محصولات جدید بازاریابی و تبلیغاتی است. مهارت‌ها و تجربه‌های منحصر به فرد لیزا به ما این امکان را می‌دهد که گام مهم بعدی را در آوردن این به بازار برداریم.»

کافی اظهار داشت: «فرصتی بسیار جذاب برای پیشبرد نوآوری‌هایی که صوت را مدرن کرده و مخاطبان زنده را در اکوسیستم دیجیتال ادغام می‌کند، همسو با نحوه خرید و معامله برندها در امروز وجود دارد. از آنجا که رادیو پخش سه تا چهار برابر بیشتر از هر سرویس صوتی استریم دسترسی دارد و بیش از دو سوم استفاده روزانه صوتی مصرف‌کنندگان را تشکیل می‌دهد، من مشتاقانه منتظر راه‌اندازی پلتفرمی هستم که این مخاطبان را برای جامعه تبلیغات و بازاریابی قابل دسترسی و مقیاس‌پذیر کند.»

iHeartMedia دارای ۸۷۰ ایستگاه رادیویی در ۱۶۰ بازار در سراسر ایالات متحده است. این شرکت ادعا می‌کند که ۹۰٪ از آمریکایی‌ها به صورت ماهانه به رادیو پخش iHeart گوش می‌دهند. علاوه بر این، iHeart بزرگترین ناشر پادکست در ایالات متحده است و طبق تحقیقات شرکت Podtrac، تعداد دانلودهای آن بیشتر از دو ناشر پادکست بعدی به صورت ترکیبی است.

پست‌های مرتبط

به‌روزرسانی «Resident Evil Requiem»، تاریخ انتشار «Outer Worlds 2» و رونمایی از «Lego Batman» در Gamescom 2025

به‌روزرسانی «Resident Evil Requiem»، تاریخ انتشار «Outer Worlds 2» و رونمایی از «Lego Batman» در Gamescom 2025

در رویداد اخیر، تریلرهای جدیدی از بازی‌های آینده مانند «Resident Evil Requiem» و «Call of Duty: Black Ops 7» معرفی شد و تاریخ انتشار «The Outer Worlds 2» برای ۲۹ اکتبر اعلام گردید.…

توسطتوسطپیمان نیکخواهمرداد ۲۹, ۱۴۰۴
برندگان جایزه Clue در CrimeCon: «American Murder: Gabby Petito»، «Godfather of Harlem» و «PD True»

برندگان جایزه Clue در CrimeCon: «American Murder: Gabby Petito»، «Godfather of Harlem» و «PD True»

جوایز Clue 2025 در رویداد CrimeCon دنور برگزار شد و سریال‌ها و مستندهای جنایی برتر از جمله “American Murder: Gabby Petito” و “Godfather of Harlem” برنده شدند. این جوایز به برتری و داستان‌سرایی…

توسطتوسطسارا رستگارشهریور ۱۶, ۱۴۰۴
توافق جدید LevelK: حقوق پخش فیلم سوئدی «Live a Little» در آمریکا به Breaking Glass Pictures رسید

توافق جدید LevelK: حقوق پخش فیلم سوئدی «Live a Little» در آمریکا به Breaking Glass Pictures رسید

فیلم سوئدی «زندگی کن» به کارگردانی فنی اووسن، داستان دو دوست در سفری بین‌المللی را روایت می‌کند و با استقبال گسترده‌ای در جشنواره‌های مختلف روبرو شده است. این فیلم به کشورهای متعددی از…

توسطتوسطفرزاد مطهریمرداد ۲۸, ۱۴۰۴
نتفلیکس قوانین خود را برای نمایش «KPop Demon Hunters» در سینما شکست … اما انتظار نداشته باشید که این روند ادامه یابد

نتفلیکس قوانین خود را برای نمایش «KPop Demon Hunters» در سینما شکست … اما انتظار نداشته باشید که این روند ادامه یابد

نتفلیکس با نمایش گسترده انیمیشن “شکارچیان شیطان کی‌پاپ” در سینماها، تجربه‌ای متفاوت از استریمینگ ارائه داد و نشان داد که تجربه جمعی سینما همچنان اهمیت دارد. این اقدام بی‌سابقه، موفقیت فیلم را با…

توسطتوسطعلی محتشمشهریور ۲, ۱۴۰۴
iHeartMedia لیزا کافی، مدیر سابق آمازون، را به عنوان مدیر ارشد تجاری استخدام کرد - سرگرما