Image

گفتگوی اختصاصی با چانینگ دانگی از Warner Bros. TV Group: موفقیت در نامزدی امی، آینده سریال‌های «The Pitt» و «The Penguin» و زمان پخش فصل جدید «Ted Lasso»

📋 خلاصه مقاله:

گروه تلویزیونی وارنر برادرز با ۶۰ نامزدی در هفتاد و هفتمین جوایز امی، بیشترین تعداد نامزدی را در میان استودیوهای سنتی به دست آورده است. این موفقیت شامل سریال‌هایی مانند “The Pitt” و “The Penguin” است که نشان‌دهنده قدرت و تأثیرگذاری محتوای تولیدی این گروه در صنعت تلویزیون است. چانینگ دانگی، رئیس گروه، از این دستاوردها و برنامه‌های آینده مانند بازگشت “Ted Lasso” و توسعه پروژه‌های جدید صحبت کرده است.

در حالی که همتایان آن در HBO/HBO Max جشن نامزدی گسترده امی را برگزار می‌کنند، بخش قابل توجهی از برنامه‌های آن‌ها از گروه تلویزیونی وارنر برادرز می‌آید. هر دو استودیو و پلتفرم برای نامزدی سریال درام مشترک خود برای “The Pitt” و نامزدی سریال محدود برای “The Penguin” جشن گرفتند. در مجموع، گروه تلویزیونی وارنر برادرز ۶۰ نامزدی برای هفتاد و هفتمین جوایز امی به دست آورد.

این بیشترین تعداد نامزدی از هر استودیوی سنتی در سال جاری است. در صدر این فهرست: ۲۴ نامزدی برای «پنگوئن»، ۱۳ نامزدی برای «پیت»، هفت نامزدی برای «شرینکینگ» از اپل تی‌وی پلاس، شش نامزدی برای «ابتدایی ابوت» از ای‌بی‌سی (که شامل یک نامزدی دیگر برای بازیگری خالق کوئینتا برانسون است، کسی که در امی ۲۰۲۲ با دانگی دیده شد)، پنج نامزدی برای «ویس» از ان‌بی‌سی، چهار نامزدی برای «بی‌گناه فرض شده» از اپل تی‌وی پلاس و یک نامزدی برای «اولین ازدواج جورجی و مندی» از سی‌بی‌اس.

ورایتی اخیراً با چانینگ دانگی، رئیس و مدیرعامل گروه تلویزیونی وارنر برادرز و (فعلاً) شبکه‌های آمریکا WBD، درباره موفقیت‌های امی استودیو، آینده “The Pitt”، “Presumed Innocent” و (احتمالاً) “The Penguin” و همچنین آنچه در آینده انتظار می‌رود، از جمله برخی نکات درباره بازگشت “Ted Lasso” گفت‌وگو کرده است.

روز اعلام نامزدی‌های امی برای شما چگونه بود؟

روز فوق‌العاده‌ای بود و برای من بسیار پاداش‌دهنده. ما به همه برنامه‌هایی که می‌سازیم عشق می‌ورزیم و به خالقانی که با آنها همکاری می‌کنیم افتخار می‌کنیم. البته، نامزدی‌ها همه چیز نیستند، اما واقعاً نشانه‌ای عالی است که مردم از محتوایی که ما تولید می‌کنیم لذت می‌برند. و من این را برای تیم دوست دارم.

بیایید به‌طور خاص درباره “The Pitt” صحبت کنیم، که یک آزمایش بود — تولید برنامه‌ای به سبک پخش و سفارش برای یک استریمر — و به نظر می‌رسد که موفقیت‌آمیز بوده است.

“The Pitt” داستان موفقیت نهایی است. به جان [ولز]، اسکات [گمیل]، نوح [وایلی] و کل بازیگران و عوامل افتخار می‌کنم. این یک شناخت فوق‌العاده از استعداد آن‌هاست. فکر می‌کنم برخی افراد می‌گویند، “اوه، این مثل یک موفقیت غیرمنتظره است، یا یک زیرک است”، اما از جایی که من نشسته‌ام، این یک اثبات معتبر از مفهوم است. این به معنای داستان‌سرایی عالی است، مهم نیست که روندهای فعلی در قالب یا هر چیز دیگری چیست، همیشه تأثیرگذار خواهد بود.

واکنش صنعت به مدل “The Pitt” چگونه بوده است؟ آیا گفتگوهای بیشتری از تولیدکنندگانی که می‌پرسند، “پیت من کجاست؟” وجود دارد؟

قطعاً گفتگوهای زیادی وجود دارد. نکته واقعاً جالب این است که تعداد بیشتری از قسمت‌ها به خوبی با عموم مردم، طرفداران و حتی افراد در صنعت همخوانی داشته است. وقتی از یک برنامه لذت می‌برید، اینکه ۱۵ قسمت از آن وجود دارد، به نقطه‌ای رسیده‌ایم که به شش یا هشت قسمت عادت کرده‌ایم. فکر می‌کنم مردم نه تنها از اینکه ۱۵ قسمت وجود دارد و می‌توانند واقعاً در دنیای داستان و شخصیت‌ها غرق شوند خوشحال بودند، بلکه این واقعیت که ما آن را به صورت سالانه بازمی‌گردانیم، واقعاً هیجان‌زده‌شان کرده است.

آیا این همان چیزی است که در موفقیت‌ها رخ می‌دهد؟ آیا بحث جدی درباره یک سریال و گسترش فرنچایز وجود دارد؟

در حال حاضر، ما در حال تولید فصل دوم هستیم و هدفمان این است که در ابتدای سال آینده دوباره به روی آنتن برگردیم. فکر می‌کنم تمرکز اصلی ما این است که فصلی به همان قوت فصل اول ارائه دهیم. هر چیز دیگری ممکن است بعد از آن بیاید. هنوز به مرحله‌ای نرسیده‌ایم که درباره اسپین‌آف‌ها صحبت کنیم. تمرکز فعلی ما کاملاً بر روی فصل دوم است.

در مورد فصل دوم‌های احتمالی، «پنگوئن» برای شما بسیار موفق بود. هنوز هم ایده‌هایی برای ادامه آن جهان وجود دارد. آینده احتمالی آن فرنچایز را چگونه می‌بینید؟

تمرکز اصلی مت ریوز در حال حاضر بر شروع فیلم است و به نظر می‌رسد که این کار به خوبی پیش می‌رود. فکر می‌کنم او و لورن لفرانک چند ایده مختلف را بررسی کرده‌اند. بنابراین می‌توانم بگویم که این کاملاً ممکن است. ما می‌خواهیم این کار را انجام دهیم اگر همه چیز به درستی و به شکل مناسب کنار هم قرار بگیرد. اما در حال حاضر چیزی خاص برای به اشتراک گذاشتن وجود ندارد.

نمایش دیگری که در نامزدی‌های امی برای شما موفقیت‌آمیز بود، «بی‌گناه فرض شده» است. آیا چیزی جدید برای گفتن در مورد آن وجود دارد، فراتر از انتخاب ریچل بروزناهان؟

ما در مرحله پیش‌تولید قرار داریم و بسیار هیجان‌زده‌ایم. در حال حاضر مشغول گفتگو درباره انتخاب بازیگران هستیم، اما هنوز چیزی که بتوانم امروز تأیید کنم وجود ندارد. شایعات زیادی وجود دارد و این موضوع هیجان‌انگیز است، زیرا افراد زیادی منتظر فصل دوم هستند. اما نه، هنوز جزئیات جدیدی در دسترس نیست.

این گفتگوها درباره چگونگی ادامه این مجموعه چگونه بود؟ آیا همیشه در ذهن شما بود که این را به یک سریال آنتولوژی تبدیل کنید؟

ما از ابتدا این‌گونه شروع نکردیم. این سریال به‌عنوان یک مجموعه محدود در نظر گرفته شده بود، یک بار و تمام. اما آنچه اتفاق افتاد این بود که همکاری خلاقانه‌ای بسیار عالی شکل گرفت. دیوید [ای. کلی] واقعاً از انجام آن لذت برد و اپل نیز بسیار هیجان‌زده بود. برخی از این گفتگوها زمانی که قسمت‌ها شروع به پخش کردند، رخ داد، این ایده که از «بی‌گناه فرض شده» به‌عنوان نشانه‌ای برای یک آنتولوژی استفاده شود. نکته عالی این بود که ما توانستیم کتابی به نام «کالبدشکافی یک قتل»، یک تریلر حقوقی اولین اثر از نویسنده‌ای به نام جو موری را پیدا کنیم. دیوید واقعاً به آن علاقه‌مند شد و این نقطه شروع ما برای فصل دوم است.

به «کوچک‌سازی» می‌پردازیم و چند هفته پیش هریسون فورد را روی جلد خود داشتیم. به نظر می‌رسد که در فصل دوم واقعاً به جریان اصلی فرهنگ وارد شده است.

ما به این واقعیت که دو کمدی شماره ۱ و ۲ تمام دوران در اپل را داریم، بسیار افتخار می‌کنیم، زیرا «Shrinking» بلافاصله پس از «Ted Lasso» قرار می‌گیرد که بسیار هیجان‌انگیز است. فصل اول ما فوق‌العاده بود، اما همه چیز در فصل دوم واقعاً به اوج خود رسید. مردم واقعاً این شخصیت‌ها را دوست دارند و هریسون فورد به‌ویژه محبوب طرفداران است. هر کسی که با او صحبت کرده‌ام، نمی‌تواند از هریسون فورد سیر شود. واقعاً هیجان‌انگیز است که می‌بینیم او اکنون اولین نامزدی امی خود را به دست آورده است.

باورکردنی نیست که این اولین نامزدی اوست.

این واقعاً شگفت‌انگیز است، اما خوشحالیم که این نامزدی برای این نمایش است. ما به‌تازگی فصل ۳ را به پایان رسانده‌ایم و هرگز نمی‌خواهم چیزی را پیش‌بینی کنم، اما فکر می‌کنم این قوی‌ترین فصل تا به حال است. در این فصل مهمانان ویژه‌ای داریم: مایکل جی. فاکس، جف دنیلز و کندیس برگن. فکر می‌کنم مخاطبان واقعاً از فصل ۳ لذت خواهند برد.

از زمانی که شما کلمات جادویی «تد لاسو» را به زبان آوردید، دیگر سوال این نیست که آیا بازخواهد گشت؟ سوال اکنون این است که زمان تقریبی بازگشت چه زمانی است؟

آیا می‌توانید باور کنید که ما دوباره در حال تولید هستیم؟ این یکی از آن لحظاتی بود که فکر می‌کردم، «نمی‌دانم آیا به آنجا خواهیم رسید یا نه»، اما اکنون اینجا هستیم. من واقعاً از بازیگران جدید هیجان‌زده‌ام. هنوز تاریخ دقیقی از اپل نداریم. در حال حاضر درباره اواسط سال آینده صحبت می‌کنیم، بنابراین حدس شما به اندازه من خوب است که این واقعاً به چه معناست. اما می‌توانم بگویم که از سه‌ماهه دوم به بعد.

بنابراین شما در حال حاضر در حال تولید هستید، روزانه‌ها چگونه به نظر می‌رسند؟
در نهایت، عاقلانه بود که هیچ‌کس هرگز نگفت که واقعاً تمام شده است، زیرا به وضوح این‌طور نبود. آیا احساس می‌شود که پلی طبیعی از سه فصل اول به اکنون وجود دارد؟

به نظر می‌رسد که هم پلی طبیعی ساخته‌ایم و هم دکمه بازنشانی را به شیوه‌ای شگفت‌انگیز فشرده‌ایم. بازیگران جدیدی که به تیم اضافه کرده‌ایم فوق‌العاده‌اند و فکر می‌کنم مردم از این نسخه جدید داستان بسیار هیجان‌زده خواهند شد. همیشه مسئله یافتن ایده درست بود و جیسون و تیمش به این ایده دست یافتند و این جهت‌گیری برای ما بسیار عالی است.

آیا جیسون گفته که سه فصل دیگر در او وجود دارد؟

خب، این هدف ماست و امیدواریم به آن دست یابیم.

بیایید کمی بیشتر درباره اینکه امی‌ها اکنون برای شما چه معنایی دارند صحبت کنیم و چگونه تغییر کرده‌اند؟ در روزهای پخش تلویزیونی، امی‌ها خوب بودند، اما در عصر استریمینگ کنونی تأثیر مشابهی ندارند.

چیزی که به نظر من این موضوع را کمی متفاوت جلوه می‌دهد، این است که اکنون محتوای فراوانی در دسترس است. برنامه‌های متعددی در پلتفرم‌های گوناگون وجود دارند و وقتی برنامه‌ای برای جوایز امی نامزد می‌شود، توجه ویژه‌ای به آن جلب می‌شود. این امر به مردم نشان می‌دهد که این یکی از برنامه‌هایی است که باید به آن توجه کنند. این همیشه نشان‌دهنده اشتیاق و تلاش بی‌وقفه تولیدکنندگان و تیم‌های خلاق است، اما همچنین افتخار بزرگی است که به چنین شیوه‌ای معتبر شناخته شوید.

به چه چیز دیگری هیجان‌زده هستید؟ سال آینده در مورد چه موضوعاتی در نامزدی‌های امی صحبت خواهیم کرد؟

به عنوان یک استودیوی مستقل، همیشه به این افتخار می‌کنم که فروش ما در همه جا ادامه دارد. در این فصل، برنامه‌هایی در هر پنج شبکه پخش داریم و در مجموع، بیش از ۸۰ سریال در ۲۰ پلتفرم مختلف ارائه می‌دهیم. سال آینده درباره چه چیزی صحبت خواهیم کرد؟ خب، نمی‌دانم که آیا لزوماً درباره «Untamed» برای امی صحبت خواهیم کرد یا نه، اما این سریال در ۷۶ کشور به عنوان شماره ۱ نتفلیکس شناخته شد که واقعاً شگفت‌انگیز است و به سرعت برای فصل دوم تمدید شد. دیگر فصل‌های دوم شامل «Running Point» است که فصل اول آن نیز موفقیت بزرگی برای نتفلیکس بود و ما این ماه تولید فصل دوم آن را آغاز می‌کنیم. اگر در فضای کمدی بمانیم، آماده می‌شویم تا خوانش جدول برای کمدی تک‌دوربینی Mindy Kaling به نام «Not Suitable for Work» را برای هولو انجام دهیم. برای خوانش جدول «Memory of a Killer» که درام فاکس ما با بازی پاتریک دمپسی و مایکل ایمپریولی است، به تورنتو پرواز کردم. سپس در پاییز امسال، سریال زنده «Scooby Doo» برای نتفلیکس و «Stillwater» که پروژه‌ای است که با گرگ برلانتی برای آمازون انجام می‌دهیم، داریم. همچنین گرگ در حال توسعه یک پایلوت درام بدون عنوان برای کیسی است که او بسیار به آن امیدوار است. امیدواریم که این پروژه به نتیجه برسد.

این یکی درباره چیست؟

این یک درام خانوادگی است که شباهت زیادی به کاری دارد که گرگ در «برادران و خواهران» انجام داد، اما با یک راز جذاب در مرکز داستان.

و سپس برنامه‌های بدون فیلمنامه. در حال حاضر «Bachelor in Paradise» را روی آنتن داریم. نسخه اصلی «Bachelor» برای فصل سی‌ام تمدید شده و این فصل برای همه ما یک فصل بزرگ و جشنواره‌ای خواهد بود. در حال گفتگو با ABC درباره آن هستیم و هم‌اکنون در حال فیلمبرداری «Golden Bachelor Season 2» هستیم. و البته، سریال HGTV من هم در حال انجام است. قبل از اینکه از اینجا بیرون بروم، این کار را انجام می‌دهم. از «Bachelor Mansion» بسیار هیجان‌زده‌ام.

ما چندین برنامه انیمیشنی جذاب در دست داریم. به تازگی، نمایش «دنیای شگفت‌انگیز گامبال» در هولو به نمایش درآمده و با استقبال بسیار خوبی از سوی طرفداران روبرو شده است. همچنین، «بت فم» که اسپین‌آفی از فیلم کوچک بتمن ماست، برای پرایم ویدیو در حال تولید است. چند پروژه دیگر نیز در دست اقدام داریم. «استیون یونیورس: لارس از ستاره‌ها» نیز برای آمازون در حال تولید است. به تازگی، «همگام با جونزها» در ادالت سویم تایید شده است و ما در حال کار بر روی «آقای معجزه» با دی‌سی استودیوز هستیم — پلتفرم این یکی هنوز مشخص نشده است.

فصل دوم «پیس‌میکر» از جیمز گان با بازی جان سینا در ۲۱ آگوست به نمایش درمی‌آید و «آن: خوش‌آمدید به دری» در اکتبر امسال در اچ‌بی‌او به نمایش درمی‌آید. همچنین، در سال ۲۰۲۶، کمدی کالج بدون عنوان اچ‌بی‌او از بیل لارنس و مت تارسیس با بازی استیو کرل به نمایش درمی‌آید.

نه در دوره بعدی امی، بلکه در دوره پس از آن. ما در حال تولید هستیم و هر روز فیلم‌های روزانه دریافت می‌کنیم. این واقعاً هیجان‌انگیز است و آن‌ها فوق‌العاده به نظر می‌رسند. تماشای آن‌ها واقعاً لذت‌بخش بوده است.

پست‌های مرتبط

ورود USTA به مسابقات U.S. Open با بودجه‌ای نزدیک به رکورد پیش از پروژه ۸۰۰ میلیون دلاری

ورود USTA به مسابقات U.S. Open با بودجه‌ای نزدیک به رکورد پیش از پروژه ۸۰۰ میلیون دلاری

مسابقات U.S. Open حدود ۹۰٪ از درآمد USTA را تشکیل می‌دهد و در سال ۲۰۲۴ سود عملیاتی ۲۷۷.۴ میلیون دلاری داشت. این تورنمنت به USTA امکان سرمایه‌گذاری ۸۰۰ میلیون دلاری در نیویورک را…

توسطتوسطعلی محتشمشهریور ۵, ۱۴۰۴
مایرا هرموسیلو، ستاره «Narcos: Mexico» درباره اولین کارگردانی‌اش «Vanilla» در جشنواره فیلم ونیز: «این فیلم زخم‌های زیادی را در من التیام بخشیده…

مایرا هرموسیلو، ستاره «Narcos: Mexico» درباره اولین کارگردانی‌اش «Vanilla» در جشنواره فیلم ونیز: «این فیلم زخم‌های زیادی را در من التیام بخشیده…

فیلم “وانیلا” به کارگردانی مایرا هرموسیلو، داستانی الهام‌گرفته از کودکی او در مکزیک دهه ۱۹۸۰ است که به پیچیدگی‌های نقش‌های جنسیتی و تأثیرات آن بر هویت می‌پردازد. این فیلم در جشنواره فیلم ونیز…

توسطتوسطسارا رستگارشهریور ۱۱, ۱۴۰۴
خشم دنیزل واشنگتن از زنگ خوردن گوشی رایان رینولدز در صحنه احساسی «Safe House»

خشم دنیزل واشنگتن از زنگ خوردن گوشی رایان رینولدز در صحنه احساسی «Safe House»

رایان رینولدز در جشنواره فیلم تورنتو درباره حرفه‌اش و تجربه طنزآمیزش در فیلم “خانه امن” صحبت کرد. او خاطره‌ای از عصبانیت دنزل واشنگتن به دلیل زنگ خوردن تلفنش در صحنه‌ای حساس را به…

توسطتوسطزیبا برهانیشهریور ۱۵, ۱۴۰۴
Dorka Vermes با «مکان‌های نیمه‌خالی» و Zeynep Koprulu با «کشور باران» برنده جوایز صنعت سارایوو شدند

Dorka Vermes با «مکان‌های نیمه‌خالی» و Zeynep Koprulu با «کشور باران» برنده جوایز صنعت سارایوو شدند

در جشنواره صنعت سارایوو، فیلم‌های «Places Half Empty» به کارگردانی دورکا ورمس و «Rain Country» به کارگردانی زینپ کوپرولو جوایز مهمی را کسب کردند. این جشنواره به پروژه‌های جنوب شرق اروپا و منطقه…

توسطتوسطسارا رستگارمرداد ۳۱, ۱۴۰۴
گفتگوی اختصاصی با چانینگ دانگی از Warner Bros. TV Group: موفقیت در نامزدی امی، آینده سریال‌های «The Pitt» و «The Penguin» و زمان پخش فصل جدید «Ted Lasso» - سرگرما