Image

زک کرگر: فیلم «Resident Evil» من داستانی متفاوت از بازی‌ها دارد و به شخصیت‌های اصلی نمی‌پردازد

📋 خلاصه مقاله:

زک کرگر، کارگردان فیلم جدید Resident Evil، قصد دارد داستانی نو و متفاوت از شخصیت‌های اصلی بازی‌ها ارائه دهد که به اصول بازی‌ها وفادار باشد اما تجربه‌ای تازه و منحصر به فرد برای طرفداران خلق کند. این فیلم با توجه به محبوبیت بالای مجموعه در ایران، انتظار می‌رود با استقبال خوبی مواجه شود.

فیلم جدید Resident Evil با داستانی نو و متفاوت

زک کرگر، کارگردان فیلم جدید Resident Evil، اعلام کرده است که این فیلم داستانی کاملاً نو و متفاوت از شخصیت‌های اصلی بازی‌های این مجموعه خواهد داشت. او بر این باور است که طرفداران این بازی‌ها پیش‌تر با داستان‌های شخصیت‌هایی مانند لئون آشنا شده‌اند و نیازی به تکرار آن‌ها در فیلم نیست.

کرگر در مصاحبه‌ای توضیح داد که هدف او از ساخت این فیلم، ارائه تجربه‌ای تازه و منحصر به فرد برای طرفداران است. او می‌خواهد دنیای Resident Evil را از زاویه‌ای جدید به تصویر بکشد و داستان‌هایی را روایت کند که تاکنون در بازی‌ها به آن‌ها پرداخته نشده است.

این رویکرد می‌تواند برای طرفداران این مجموعه جذاب باشد، زیرا فرصتی فراهم می‌کند تا دنیای Resident Evil را از دیدگاه‌های تازه‌ای ببینند و با شخصیت‌ها و داستان‌های نو آشنا شوند.

با توجه به محبوبیت بالای این مجموعه در ایران، انتظار می‌رود که فیلم جدید Resident Evil با استقبال خوبی از سوی مخاطبان ایرانی مواجه شود. این فیلم می‌تواند تجربه‌ای تازه و هیجان‌انگیز برای علاقه‌مندان به دنیای بازی‌ها و فیلم‌های ترسناک باشد.

Variety via Getty Images

زک کرگر همچنان بر این باور است که هیچ داستانی از مجموعه “Resident Evil” را برای اقتباس سینمایی خود بازسازی نکند.

اگرچه او تمایل دارد داستانی نو و اصیل ارائه دهد، کارگردان “Weapons” به Inverse گفت که او “قوانین بازی‌ها را زیر پا نمی‌گذارد.”

او افزود: “من از طرفداران پروپاقرص بازی‌ها هستم، بنابراین داستانی را روایت می‌کنم که به نوعی نامه عاشقانه به بازی‌ها است و به اصول آن‌ها وفادار می‌ماند.”

کرگر کارگردانی این فیلم را بر اساس مجموعه بازی‌های ویدیویی ترسناک و بسیار محبوب بر عهده دارد. او فیلمنامه را به همراه همکار نویسنده‌اش، شای هتن، نوشته است. شرکت Constantin Film تهیه‌کنندگی و تأمین مالی مشترک این فیلم را بر عهده گرفته است.

رابرت کولزر از Constantin، روی لی و میری یون از Vertigo Entertainment و PlayStation Productions نیز در تهیه این فیلم مشارکت دارند.

کرگر قصد دارد پروژه‌ای خلق کند که «فراتر از شخصیت‌های بازی‌ها» باشد، اما به طرفداران اطمینان داد که ریشه‌های بازی‌ها مورد احترام قرار خواهد گرفت.

«این فیلم به داستان‌های بازی‌ها وفادار است، اما داستانی متفاوت دارد»، کرگر گفت. «من قصد ندارم داستان لئون را تعریف کنم، زیرا داستان لئون در بازی‌ها گفته شده است. [طرفداران] قبلاً آن را دارند.»

بازی اصلی «Resident Evil» در سال ۱۹۹۴ به عنوان یک بازی پلی‌استیشن عرضه شد و سپس به پلتفرم‌های دیگر نیز راه یافت. در سال ۲۰۰۲، اولین فیلم «Resident Evil» با هنرنمایی میلا یوویچ و میشل رودریگز بر پرده سینماها به نمایش درآمد.

یوویچ در فیلم‌های بعدی نظیر «Resident Evil: Apocalypse» (۲۰۰۴)، «Resident Evil: Extinction» (۲۰۰۷)، «Resident Evil: Afterlife» (۲۰۱۰)، «Resident Evil: Retribution» (۲۰۱۲) و «Resident Evil: The Final Chapter» (۲۰۱۷) نیز به عنوان بازیگر اصلی حضور داشت. در سال ۲۰۲۱، یوهانس رابرتس به عنوان نویسنده و کارگردان، بازسازی این مجموعه را با عنوان «Resident Evil: Welcome to Raccoon City» به عهده گرفت.

پیش از اکران فیلم «Weapons» در تاریخ ۸ آگوست، کرگر به Variety گفت که امیدوار است تجربه‌ای سینمایی از «Resident Evil» را به نمایش بگذارد.

او اظهار داشت: «این بازی‌ها ویژگی خاصی دارند. ریتم این بازی‌ها بسیار منحصر به فرد و تأثیرگذار است و حرکت با یک شخصیت از نقطه A به نقطه B، در حالی که می‌دانید باید از مسیری پر از وحشت عبور کنید و با دقت و تفکر عمل کنید، بسیار جذاب است. این همان سینماست. بنابراین قصد دارم داستانی را در دنیای این بازی‌ها روایت کنم که به تاریخچه آن‌ها احترام بگذارد، اما در عین حال داستانی تازه باشد.»

پست‌های مرتبط

بررسی فیلم «Nobody 2»: تعطیلات خانوادگی قاتل گیک باب ادنکیرک در دنباله‌ای هیجان‌انگیز و خشن مثل «Nobody»

بررسی فیلم «Nobody 2»: تعطیلات خانوادگی قاتل گیک باب ادنکیرک در دنباله‌ای هیجان‌انگیز و خشن مثل «Nobody»

فیلم «Nobody 2» با بازی باب اودنکیرک، داستان یک پدر خانه‌نشین و قاتل حرفه‌ای را به شکلی اغراق‌آمیز و کمیک‌بوکی روایت می‌کند که بین زندگی خانوادگی و مأموریت‌های خشونت‌آمیزش درگیر است. این فیلم…

توسطتوسطزیبا برهانیمرداد ۲۲, ۱۴۰۴
انتصاب سانتیاگو زاپاتا به عنوان معاون محتوای نمایشی در A Fábrica Mexico & U.S. Hispanic از Banijay Americas

انتصاب سانتیاگو زاپاتا به عنوان معاون محتوای نمایشی در A Fábrica Mexico & U.S. Hispanic از Banijay Americas

سانتیاگو زاپاتا به عنوان معاون محتوای داستانی در A Fábrica Mexico & U.S. Hispanic منصوب شده است، جایی که او مسئول توسعه و تولید پروژه‌های فیلمنامه‌ای برای بازارهای مکزیک، آمریکای لاتین و اسپانیایی‌زبان…

توسطتوسطعلی محتشممرداد ۲۸, ۱۴۰۴
«Alien: Earth»؛ سریالی جاه‌طلبانه و پرهزینه با بازیگری که قوانین هالیوود را نمی‌پذیرد – شرط‌بندی جسورانه FX برای یک بلاک‌باستر جدید

«Alien: Earth»؛ سریالی جاه‌طلبانه و پرهزینه با بازیگری که قوانین هالیوود را نمی‌پذیرد – شرط‌بندی جسورانه FX برای یک بلاک‌باستر جدید

سیدنی چندلر، بازیگر سریال «Alien: Earth»، به دلیل بیماری و عدم تمایل به شرکت در مصاحبه ویدیویی، از حضور در عکاسی مجله ورایتی خودداری کرد. این سریال که توسط نوآ هاولی ساخته شده،…

توسطتوسطDaniel D'AddarioPhotographs by Evan Mullingمرداد ۱۹, ۱۴۰۴
چگونه ریز احمد «هملت» را به یک تریلر معاصر تبدیل کرد: «هدف ما دموکراتیزه کردن شکسپیر است»

چگونه ریز احمد «هملت» را به یک تریلر معاصر تبدیل کرد: «هدف ما دموکراتیزه کردن شکسپیر است»

ریز احمد با بازآفرینی «هملت» به شکل تریلری معاصر، تلاش می‌کند شکسپیر را دموکراتیک کند. او هملت را به‌عنوان شخصیتی فعال و خشمگین به تصویر می‌کشد که در برابر بی‌عدالتی می‌ایستد. این اقتباس…

توسطتوسطعلی محتشمشهریور ۱۱, ۱۴۰۴
زک کرگر: فیلم «Resident Evil» من داستانی متفاوت از بازی‌ها دارد و به شخصیت‌های اصلی نمی‌پردازد - سرگرما