Image

رئیس محصولات مصرفی نتفلیکس، جاش سایمون، مدیرعامل جدید فانکو شد

📋 خلاصه مقاله:

جاش سایمون، رئیس سابق محصولات مصرفی نتفلیکس، به عنوان مدیرعامل جدید فانکو منصوب شد و از اول سپتامبر فعالیت خود را آغاز می‌کند. او با تجربه گسترده در زمینه سرگرمی و محصولات مصرفی، به دنبال گسترش کسب‌وکار فانکو و بهره‌برداری از فرصت‌های رشد است.

جاش سایمون، رئیس محصولات مصرفی نتفلیکس، از این شرکت جدا شده و به عنوان مدیرعامل به شرکت فانکو پیوسته است.

سایمون که جانشین مدیرعامل موقت فانکو، مایک لانسفورد، می‌شود، از اول سپتامبر فعالیت خود را در نقش جدیدش در شرکت جمع‌آوری محصولات فرهنگ پاپ (که به تازگی وارد حوزه بازی‌های ویدیویی شده است) آغاز خواهد کرد. او همچنین در همان تاریخ به هیئت مدیره فانکو ملحق خواهد شد.

انتصاب او به عنوان مدیرعامل پس از خروج ناگهانی سینتیا ویلیامز از این سمت در ماه ژوئیه و در پی چندین فصل دشوار برای شرکت انجام شد. ویلیامز که توسط هیئت مدیره برکنار شده بود، در ماه مه ۲۰۲۴ به عنوان مدیر ارشد اجرایی به فانکو پیوسته بود.

اخیراً، سایمون به عنوان معاون محصولات مصرفی نتفلیکس فعالیت می‌کرد و رهبری کسب‌وکار جهانی کالاهای تجاری، تجربیات زنده (راه‌اندازی بیش از ۴۰ تجربه در ۳۰۰ شهر در سراسر جهان) و شرکت داستان رولد دال را بر عهده داشت. او نظارت بر محصولات برای فرنچایزهای برتر از جمله “چیزهای عجیب”، “بریجرتون”، “بازی مرکب” و ده‌ها عنوان دیگر را بر عهده داشت. سایمون همچنین پلتفرم تجارت الکترونیک نتفلیکس برای محصولات مصرفی را راه‌اندازی کرد و روابط با خرده‌فروشان بزرگی مانند والمارت، تارگت، پریمارک و دیگر فروشگاه‌های بزرگ را مدیریت می‌کرد.

نمایندگان نتفلیکس به درخواست اظهار نظر در روز سه‌شنبه فوراً پاسخ ندادند.

چارلز دنسون، رئیس Funko، در بیانیه‌ای اظهار داشت: «جاش یک رهبر بی‌نظیر است و تجربه گسترده‌اش در زمینه سرگرمی و محصولات مصرفی دقیقاً همان چیزی است که Funko به عنوان مدیرعامل بعدی خود نیاز دارد.» او افزود: «علاوه بر این، او در عملیات، مجوزدهی و استراتژی تخصص دارد که در نقش‌های رهبری ارشد در شرکت‌های معتبری مانند نتفلیکس، نایکی و شرکت والت دیزنی به دست آورده است. ما از انتخاب او به عنوان مدیرعامل خود بسیار خوشحالیم و در تلاشیم تا از فرصت‌های رشد قابل توجه پیش رو بهره‌برداری کنیم.»

سایمون اظهار داشت: «برای من افتخار بزرگی است که به تیم فانکو بپیوندم، شرکتی نمادین با طرفداران فراوان که به آن‌ها احترام می‌گذارم و تحسینشان می‌کنم. فرهنگ پاپ و تمایل مردم به ارتباط با برندهای محبوبشان امروز بیش از هر زمان دیگری قوی است. راه‌های متعددی وجود دارد که می‌توانیم بر پایه طرفداران فانکو بنا کنیم و کسب‌وکار خود را به نفع مشتریان و سهامداران گسترش دهیم.»

پست‌های مرتبط

چگونه ریز احمد «هملت» را به یک تریلر معاصر تبدیل کرد: «هدف ما دموکراتیزه کردن شکسپیر است»

چگونه ریز احمد «هملت» را به یک تریلر معاصر تبدیل کرد: «هدف ما دموکراتیزه کردن شکسپیر است»

ریز احمد با بازآفرینی «هملت» به شکل تریلری معاصر، تلاش می‌کند شکسپیر را دموکراتیک کند. او هملت را به‌عنوان شخصیتی فعال و خشمگین به تصویر می‌کشد که در برابر بی‌عدالتی می‌ایستد. این اقتباس…

توسطتوسطعلی محتشمشهریور ۱۱, ۱۴۰۴
بازیگران «The Bad Guys 2» درباره بازگشت به نقش‌هایشان و صحبت‌های کارگردان درباره احتمال ساخت فیلم سوم

بازیگران «The Bad Guys 2» درباره بازگشت به نقش‌هایشان و صحبت‌های کارگردان درباره احتمال ساخت فیلم سوم

فیلم «The Bad Guys 2» با بازگشت بازیگران اصلی و استقبال گرم مخاطبان، به یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های سال تبدیل شده است. کارگردان فیلم از ایده‌های خود برای ساخت فیلم سوم صحبت کرده…

توسطتوسطGiana Levyمرداد ۲۰, ۱۴۰۴
طراحی صحنه سریال «Wednesday» با الهام از ونیز: ساخت گالا با گوندولاها و چلچراغ‌های فرو ریخته در دو هفته

طراحی صحنه سریال «Wednesday» با الهام از ونیز: ساخت گالا با گوندولاها و چلچراغ‌های فرو ریخته در دو هفته

طراح صحنه سریال «Wednesday» در دو هفته یک صحنه گالا به سبک ونیزی با گوندولاها و قوس‌های بزرگ ساخت. چالش‌های زمانی و فضایی، الهام از اپرا و تغییرات صحنه از جمله موانع بودند.…

توسطتوسطزیبا برهانیشهریور ۱۵, ۱۴۰۴
توافق آدیداس: افشای هدف پنهان سازمان ورزشی تنسی

توافق آدیداس: افشای هدف پنهان سازمان ورزشی تنسی

دانشگاه تنسی با امضای قراردادی ۱۰ ساله با آدیداس برای تأمین پوشاک ورزشی، بنیاد تازه‌تأسیس ورزش‌های دانشگاه تنسی (UTAF) را به عنوان واسطه و امضاکننده قراردادهای ورزشی معرفی کرده است. این بنیاد که…

توسطتوسطپیمان نیکخواهمرداد ۳۰, ۱۴۰۴
رئیس محصولات مصرفی نتفلیکس، جاش سایمون، مدیرعامل جدید فانکو شد - سرگرما